تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20456.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دلفین رباتیک ۶۰ میلیون دلاری جای حیوانات واقعی را در آکواریوم‌های چین می‌گیرد

پس از ممنوعیت تجارت حیوانات وحشی در چین، یک شرکت جلوه‌های ویژه در سانفرانسیسکو تصمیم به ساخت دلفین رباتیک برای آکواریوم‌ها و پارک‌های دریایی این کشور گرفته است. شرکت «Edge Innovations» توسط یکی از افراد ...

پس از ممنوعیت تجارت حیوانات وحشی در چین، یک شرکت جلوه‌های ویژه در سانفرانسیسکو تصمیم به ساخت دلفین رباتیک برای آکواریوم‌ها و پارک‌های دریایی این کشور گرفته است.

شرکت «Edge - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Innovations» توسط یکی از افراد مشهور در زمینه جلوه‌های ویژه، «Walt Conti» تاسیس شده است. نمونه اولیه این ربات که مدلسازی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «دلفین پوزه‌بطری معمولی» محسوب می‌شود، وزنی برابر با ۲۷۰ کیلوگرم دارد و می‌تواند با هر بار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شارژ تا ۱۰ ساعت در آب شنا کند.

این دلفین به گونه‌ای طراحی شده که ساختار اسکلتی دلفین واقعی را تقلید کند و از کیسه‌های داخلی و وزن خود برای شبیه‌سازی حرکات دلفین در شنا استفاده ‌کند. برای واقعی‌تر جلوه دادن این دلفین رباتیک، دندان‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن دارای ته رنگ زرد هستند. این دلفین برای شنا نیاز به اپراتور دارد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و نمی‌تواند به صورت خودکار درون آب حرکت کند.

دلفین رباتیک شرکت Edge Innovations برای ارتباط بیشتر با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حضار، حرکات مختلفی را انجام می‌دهد و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قادر به ایجاد صدا است. این ربات ابتدا برای اهداف آموزشی توسعه پیدا کرده بود، اما پس از ممنوعیت تجارت حیوانات وحشی در ماه فوریه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در چین، یک فرصت تجاری جدید برای این شرکت به وجود آمد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در حال حاضر Edge مشغول نصب تجهیزات موردنیاز این دلفین رباتیک در چندین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آکواریوم در چین است و باور دارد در سه سال آینده میلادی می‌تواند ۱۵۰ دلفین در این کشور بفروشد. قیمت این ربات‌ها با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - توجه به ویژگی‌های موردنظر خریدار، میان ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار خواهد بود.

در حالی که چنین قیمتی برای یک ربات بسیار گزاف است، استفاده از دلفین رباتیک نسبت به هزینه‌های پزشکی دلفین واقعی، صرفه اقتصادی بیشتری دارد. شرکت Edge وعده داده که دلفین‌های تولیدی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن بدون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هیچ مشکلی تا ۱۰ سال در آب‌ شور سالم باقی می‌ماند و البته عمر آن در آب شیرین بیشتر نیز خواهد بود.

با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شیوع ویروس کرونا، چین تصمیم به ممنوعیت تجارت حیوانات وحشی گرفت، تجارتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که سالانه درآمدی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بیش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از ۷۴ میلیارد دلار ایجاد می‌کرد و بیش از ۱۴ میلیون نفر در آن مشغول به فعالیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone