🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11243.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید آیپد مینی ۶ تبلت اپل را در رنگ‌های مختلف به تصویر می‌کشند

مدت‌هاست گزارش‌ها از معرفی نسل جدید آیپد مینی با طراحی تازه در آینده نزدیک خبر می‌دهند. حالا رندرهای جدیدی از این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آیپد مینی ۶ را در رنگ‌های ...

مدت‌هاست گزارش‌ها از معرفی نسل جدید آیپد مینی با طراحی تازه در آینده نزدیک خبر می‌دهند. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - حالا رندرهای جدیدی از این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آیپد مینی ۶ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - را در رنگ‌های متنوع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - و زوایای مختلف نشان می‌دهند.

اپل احتمالا در پاییز پیش رو آیپد مینی ۶ را به همراه نسل نهم آیپد استاندارد روانه بازار می‌کند. انتظار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - می‌رود تبلت کوچک کوپرتینویی‌ها به نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل گذشته‌اش مجهز شود و همچنین حاشیه‌های اطراف آن کاهش یابد.

حالا رندرهای جدید نسل آینده آیپد مینی که از سوی طراحی به نام «مایکل ما» منتشر شده‌اند، ما را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - با طراحی این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - محصول و همچنین مشخصات کلیدی‌اش آشنا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان

در حالت کلی به نظر می‌رسد با نسخه کامپکت آیپد ایر ۴ روبه‌رو هستیم که از نمایشگر ۸.۴ اینچی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - با رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد. اطراف این پنل حاشیه یکدستی به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - چشم می‌خورد که ضخامت چندان زیادی ندارد. ظاهرا ابعاد کلی این تبلت ۲۰۶ در ۱۳۸ در ۶.۱ میلی‌متر است و در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، رزگلد، سبز و آبی آسمانی راهی بازار می‌شود.

کوپرتینویی‌ها احتمالا در این تبلت از چیپ ۵ نانومتری A14 Bionic استفاده می‌کنند؛ تراشه‌ای که قدرت آیپد ایر ۴ و همچنین گوشی‌های سری آیفون ۱۲ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - را تامین می‌کند. البته برخی گزارش‌ها از تجهیز آیپد مینی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - ۶ به چیپ A15 Bionic هم اشاره می‌کنند.

این تبلت کامپکت در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - روانه بازار خواهد شد و می‌توان آن را در نسخه‌های وای‌فای و 5G سفارش داد. در نهایت انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - سنسور اثر انگشت آن درون دکمه پاور تعبیه شود و همچنین قادر به پشتیبانی از نسل سوم قلم اپل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - پنسل باشد.

با توجه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - به حجم بالای گزارش‌ها، انتظار داریم طراحی نهایی آیپد مینی ۶ تفاوتی با رندرهای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آستارا استان گیلان - جدید نداشته باشد. این تبلت احتمالا با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone