تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27244.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مدیر ارشد هواوی: فعلاً به رتبه اول بازار موبایل فکر نمی کنیم

با اینکه مدیران هواوی اعلام کرده بودند شرایط سخت تحریم‌های آمریکا تاثیری در ادامه روند رو به رشد این شرکت نخواهد داشت اما حالا اینطور به نظر می‌رسد که برنامه‌های جاه‌طلبانه شرکت چینی برای تبدیل شدن ...

با اینکه مدیران هواوی اعلام کرده بودند شرایط سخت تحریم‌های آمریکا تاثیری در ادامه روند رو به رشد این شرکت نخواهد داشت اما حالا اینطور به نظر می‌رسد که برنامه‌های جاه‌طلبانه شرکت چینی برای تبدیل شدن به قدرت اول بازار موبایل به سد بزرگی برخورد کرده باشد.

مدیر ارشد استراتژی‌های هواوی «شائو یانگ» در کنفرانس CES Asia که در شانگهای برگزار شده در این‌باره گفت:

ما قرار بود تا پایان سه ماهه چهارم سال جاری میلادی بزرگترین [توزیع کننده اسمارت‌فون] باشیم اما در شرایط کنونی فکر می‌کنیم که این پروسه احتمالا زمان بیشتری طول بکشد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران
شائو یانگ مدیر ارشد استراتژی هواوی

هواوی برنامه‌های زیادی برای تبدیل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران - شدن به قدرت اول بازار موبایل موبایل تدارک دیده بود. در همین راستا اعلام شده بود که این شرکت تا سه ماهه چهارم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران - سال جاری میلادی از سامسونگ که رتبه اول را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران - در این حوزه به خود اختصاص داده پیشی خواهد گرفت.

یانگ همچنین در این باره اضافه کرد که هواوی در حال حاضر روزانه بین 500 تا 600 هزار گوشی هوشمند می‌فروشد. فروش اسمارت‌فون‌های هواوی در ابتدای سال 2019 جهش چشمگیری داشت و همین موضوع باعث شد غول چینی زمان پیشی گرفتن از رقیب کره‌ای را چند ماه دیگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران - پیش‌بینی کند.

با این حال تخمین زده می‌شود که در این شرایط چنین دستاوردی حداقل سه ماه یا احتمالا بیشتر از آن طول بکشد. باید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران - دید که آیا هواوی می‌تواند از این مخمصه جان سالم به در ببرد یا خیر. اگر شرکت‌های بیشتری مثل فاکسکان تصمیم به توقف تولید گوشی‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نور استان مازندران - هواوی بگیرند شاید این رویا برای شرکت چینی روز به روز دست نیافتنی‌تر شود.

شاید راه فرار هواوی رسیدن به تواقف و دادن تعهداتی به آمریکا باشد، طبق صحبت‌های وزیر خزانه‌داری آمریکا اگر چین با قرارداد تجاری جدید مد نظر این کشور موافقت کند فشارهای اعمال شده بر هواوی کاهش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرنگار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم شرکت شما تمیشان نور اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در تمیشان شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شهریار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب کجور نور تعمیر یخچال الکترو استیل ES24 هم دارید؟
پاسخ: بله در کجور شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone