🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28278.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

چاپ پیام‌های عجیب و غریب روی کنترلر هدست آکیلس؛ شما تحت نظرید

پرینت پیام های پنهانی و عجیب و غریب روی هزاران کنترلر آکیلس تاچ سرو صدای زیادی را به راه انداخته است. این دیوایس ها برای کنترل و ناوبری هدست آکیلس مورد استفاده قرار می گیرند اما ...

پرینت پیام های پنهانی و عجیب و غریب روی هزاران کنترلر آکیلس تاچ سرو صدای زیادی را به راه انداخته است.

این دیوایس ها برای کنترل و ناوبری هدست آکیلس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - مورد استفاده قرار می گیرند اما روی تعدادی از آنها پیام هایی نظیر «ماسون ها اینجا بودند»، «اینجا اجاره داده می شود» یا «برادر بزرگتر شما را تحت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - نظر دارد» چاپ شده است. با این حال «نیت میشل»، از موسسان آکیلس مدعی شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - که این پیام ها سهوا روی هزاران کنترلر آکیلس تاچ چاپ شده اند:

متاسفانه پیام های پنهانی که برای نمونه های اولیه طراحی شده بود به هزاران نسخه از کنترلرهای اصلی راه پیدا کرده اند. هرچند غافلگیر کردن با پیام های مخفیانه را تحسین می کنم اما اینکار در مورد کاربران نامناسب بود و باید پیام ها پاک می شدند. یکپارچگی و کارایی سخت افزار دستگاه در مخاطره قرار نگرفته و مشکل رفع شده بنابرین این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.

این نوشته ها قرار بود تنها به نسخه های اولیه راه پیدا کنند اما یک اشتباه باعث شده روی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - یکی از اجزای داخلی کنترلر تاچ به نام «فلکس» هم چاپ شوند؛ با این حال فیسبوک در گفتگو با «بیزینس اینسایدر» تاکید کرده که قصد تعویض آنها را ندارد. این کنترلرها همراه با هدست های کوئست و ریفت عرضه خواهند شد و هنوز به دست مشتریان نرسیده اند اما سرانجام به بازار عرضه خواهند شد. تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان

یکی از سخنگویان فیسبوک اعلام این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - اشتباه از سوی کمپانی سازنده را مصداق شفافیت با کاربران عنوان کرده است. البته بعید نیست که اینکار یک سیاست بازاریابی هم باشد چرا که فیسبوک شدیدا به دنبال گسترش کسب و کارش در حوزه واقعیت افزوده و مجازی بوده و قرار است بعد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - از مدت ها انتظار هدست مستقل کوئست را عرضه کند.

 

تماشا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اردستان استان اصفهان - کنید: سقوط از ارتفاع ۳۰۰ متری؛ آیا نینتندو سوییچ سالم می ماند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone