🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28268.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تأیید کرد: دسترسی چند ماهه هکرها به اطلاعات آتلوک

اوایل هفته جاری بود که مایکروسافت خبر از فاش شدن اطلاعات کاربران آتلوک داد. حالا مشخص شده که میزان اطلاعاتی که فاش شده بسیار بیشتر از موارد از پیش اعلام شده بوده و حتی گفته ...

اوایل هفته جاری بود که مایکروسافت خبر از فاش شدن اطلاعات کاربران آتلوک داد. حالا مشخص شده که میزان اطلاعاتی که فاش شده بسیار بیشتر از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - موارد از پیش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اعلام شده بوده و حتی گفته می شود برخی از این اطلاعات برای ریست کردن اطلاعات آیفون های دزدیده شده به کار رفته است.

بر اساس آنچه مایکروسافت در شنبه اعلام کرده بود، هکرها توانسته بودند به آدرس های ایمیل کاربران، نام پوشه ها، موضوع و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - نام دیگر آدرس های ایمیل مرتبط با کاربر را به دست آورند. مایکروسافت همچنین تأکید کرده بود که محتوای ایمیل ها و پیوست های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - آنها لو نرفته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - است.

اما بر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اساس گزارش جدید وبسایت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - مادربورد، هکرها موفق شده اند به محتویات حساب های تعداد زیادی از کاربران آتلوک، MSN و هات میل دسرسی پیدا کنند. این وبسایت مدعی شده که مایکروسافت به حدود 6 درصد از کاربران وبسایت Outlook.com اعلان های مختلفی مبنی بر این موضوع ارسال کرده است. این شرکت تنها زمانی به موضوع اعتراف کرده که یک مدرک اسکرین شات خبر از بدتر بودن شرایط برای کاربران داده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران

ادعا شده برخی از ایمیل ها برای ریست کردن حساب آی کلاد آیفون های دزدی به کار رفته

در این هک از یک گواهینامه عامل پشتیبانی مشتری مربوط به سرویس وب میل مایکروسافت سوء استفاده شده و البته حساب های سازمانی غیر رایگان تحت تأثیر حمله قرار نگرفته اند. بر اساس اعلام مایکروسافت این گواهینامه امکان دسترسی به حساب ها در بازه 11 دی سال 97 تا 8 فروردین سال جاری (در حدود 3 ماه) را برای هکرها فراهم کرده اند. اما از سوی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - دیگر منبعی که خبر از موضوع هک داده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - مدعی شده که هکرها حداقل برای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - 6 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - ماه به برخی از حساب های ایمیل دسترسی داشته اند و از ایمیل ها برای ریست کردن حساب های آی کلاد آیفون های دزدی برخی از کاربران (برای کاربرانی که از حساب - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - های آتلوک متصل استفاده کرده اند) بهره برده اند.

سخنگوی مایکروسافت مدعی شده که «زمان 6 ماه دقیق نیست» و اشاره به اعلان هایی کرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - که برای کاربران در فاصله زمانی در حدود سه ماهه ارسال شده بود. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - با وجود اینکه به ارسال اعلان برای 6 درصد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - از کاربران اشاره شده اما مایکروسافت از بیان تعداد حساب هایی که تحت تأثیر این حمله قرار گرفته اند خودداری کرده است. بر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اساس اعلام شرکت ساکن ردموند، اکنون به این موضوع رسیدگی شده و گواهینامه هایی که مورد سوء استفاده قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اند غیر فعال و دسترسی های اشتباه مسدود شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone