🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28266.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

یک هفته تا پایان پروژه جمع‌آوری کمک‌های نقدی مهربانه برای سیل زدگان

بارندگی‌های شدید ابتدای سال سیل سنگینی را به وجود آورد که نوروز ۹۸ را برای بسیاری از هموطنان‌مان تلخ کرد. ۷۰ نفر جان باختند، بسیاری مجروح شدند و خسارات وارد شده بر پیکره ساختمان‌ها بسیاری ...

بارندگی‌های شدید ابتدای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - سال سیل سنگینی را به وجود آورد که نوروز ۹۸ را برای بسیاری از هموطنان‌مان تلخ کرد. ۷۰ نفر جان باختند، بسیاری مجروح شدند و خسارات وارد شده بر پیکره ساختمان‌ها بسیاری را بی‌خانمان کرد. حالا برای آنکه مردم سیل‌زده و آسیب دیده بتوانند به زندگی عادی خود برگردند نیاز به یازی و همراهی دارند.

«مهربانه» به عنوان یک موسسه خیریه رسمی تصمیم گرفته است تا به سهم خود، در این کار انسان‌دوستانه مشارکت کند و امکان کمک‌رسانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - به هموطنانمان را تسهیل کند. برای این کار، این موسسه خیریه پروژه‌ای را با همکاری موسسه «حامی راه انسانیت» به مبلغ ۲۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در وب سایت مهربانه تعریف کرده است تا هزینه تهیه بخشی از وسایل مورد نیاز هموطنان سیل‌زده با آن پوشش داده شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان

مهربانه می‌گوید این کمک‌ها پس از مشورت با مسئولین مرتبط، در مناطقی که اولویت بالاتری دارند توزیع خواهند شد و گزارش عملکرد و نتایج این آن در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - سایت مهربانه منتشر خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید گزارش را در همان سایت مطالعه کنید. پروژه حمایت از هموطنان سیل‌زده تنها یک هفته فرصت دارد و شما برای همراهی و حمایت از آن باید به سایت مهربانه مراجعه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - کنید.

کمک‌رسانی در مهربانه به شکل تأمین مالی جمعی صورت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - می‌گیرد و شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. پیشرفت پروژه‌ها و مبالغ به صورت شفاف و در لحظه قابل مشاهده است و پس از پایان هر پروژه، گزارش آن در وب سایت منتشر می‌شود. مهربانه تا کنون بیش از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان حمایت نقدی برای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های خیریه، مسئولیت اجتماعی، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - آموزش، درمان و … جمع‌آوری کرده است.

گفتنی‌ست در حادثه زلزله کرمانشاه نیز مهربانه با همراهی کاربران موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون تومان حمایت نقدی جمع‌آوری کند که برای ساختن ۲۰ سازه مقاوم در برابر زلزله برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - مردم این منطقه هزینه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone