🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28285.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هزینه تعمیر هواوی پی 30 پرو بالاست؛ iFixit اعلام کرد

کالبدشکافی هواوی پی 30 پرو تازه ترین مطلب منتشر شده در وبسایت iFixit است و آنطور که کارشناسان این وبسایت اعلام کرده اند پرچمدار تازه شرکت چینی علاوه بر اینکه خیلی سخت تعمیر می شود ...

کالبدشکافی هواوی پی 30 پرو تازه ترین مطلب منتشر شده در وبسایت iFixit است و آنطور که کارشناسان این وبسایت اعلام کرده اند پرچمدار تازه شرکت چینی علاوه بر اینکه خیلی سخت تعمیر می شود هزینه بالایی هم دارد.

همانطور که در خبرها خوانده اید پرچمدار تازه هواوی درست مانند بسیاری از رقبای امروزی اش ترکیبی از شیشه و فلز را در قالب بدنه ای بسیار زیبا به ارمغان آورده و به قابلیت شارژ بیسیم مجهز شده و آنطور که iFixit اعلام کرده این خصوصیات باز کردن گوشی را دشوار و شکستنش را ساده کرده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران

در میانه بدنه فلزی و کاور شیشه ای این گوشی شکاف کوچکی وجود دارد که احتمالا به خاطر گواهینامه IP68 گوشی پی 30 پرو است. بعد از برداشتن کاور پشتی دستگاه، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - به کوئل شارژ وایرلس و شارژ وارونه برخورد می کنید؛ قابلیتی که اخیرا شاهد حضورش در موبایل های پریمیم هستیم. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - در ادامه به ماژول عکاسی خلاقانه این دستگاه می رسیم که با سیستم پریسکوپی اش کنجکاوی آدمی را بر می انگیزد.

کالبدشکافی پی 30 پرو با بررسی مشخصه بارز دیگری در آن ادامه می یابد. همانطور که می دانید هواوی در ساخت این گوشی از کپسول های گوشی کلاسیک کمک نگرفته و در عوض فناوری تازه ای به نام نمایشگر آکوستیک را در آن به کار برده.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران

iFixit پس از کالبدشکافی پی 30 پرو اعلام کرد که بلندگوی این موبایل عملکردی شبیه به اسپیکرهای عادی را دارد اما به جای لرزاندن غشای داخلی برای تولید امواج صوتی، صدا را با لرزندان نمایشگر شیشه ای تولید می کند و در واقع نمایشگر نقش یک اسپیکر را ایفا می کند.

برای تحقق این امر هم بخشی از سیستم مستقیما به پشت نمایشگر چسبانده شده که این مساله تردیدهایی را در رابطه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - با کارایی سیستم صوتی گوشی در صورت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - آسیب رسیدن به نمایشگر ایجاد می کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران

زیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - نمایشگر هواوی پی 30 پرو یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - سنسور اثرانگشت اپتیکال هم دیده می شود که در واقع همان حسگر به کار رفته در وان پلاس 6T، شیائومی می ۹ و ویوو نکس اس با نام Goodix GM185 است. در ادامه به باتری ۱۶.۹۴ واتی (۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی) دستگاه می رسیم که دقیقا با باتری میت ۲۰ پرو یکیست و برای سهولت فرایند جدا شدنش از بدنه با همان بست های کلاسیک در جایشان ثابت شده.

هواوی پی 30 پرو موبایلی مملو از نوآوری و راهکارهای جالب است که همزمان پیچیدگی های خودش را دارد و تعمیرش به سختی صورت می گیرد. با در نظر داشتن آنچه گفته شد تیم iFixit امتیاز ۴ از ۱۰ را به آن اختصاص داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone