🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28276.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به برترین برند تلفن هوشمند بدل شود

سرپرست بخش موبایل هواوی «ریچارد یو» مدعی شده که درگیری‌های سیاسی با آمریکا و تحریم‌های ایالات متحده به نفع کمپانی چینی تمام شده و تمامی مصرف کنندگان دنیا با نام این برند آشنا شده‌اند. او ...

سرپرست بخش موبایل هواوی «ریچارد یو» مدعی شده که درگیری‌های سیاسی با آمریکا و تحریم‌های ایالات متحده به نفع کمپانی چینی تمام شده و تمامی مصرف کنندگان دنیا با نام این برند آشنا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شده‌اند. او عنوان کرد به همین دلیل، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به برترین برند تلفن هوشمند جهان بدل شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل

هواوی مدتهاست که از برنامه های خودش برای کسب عنوان بزرگ ترین تولید کننده موبایل جهان صحبت می کند اما این بار یکی از مدیران ارشد، تاریخی برای این برنامه تایین کرده است. البته باید در نظر داشت که هواوی برای اختصاص چنین عنوانی به خود، غول‌های بزرگی همانند اپل و سامسونگ را رقیب خود می‌بیند.

علیرغم تحریم تجهیزات مخابراتی‌ 5G هواوی توسط آمریکا و برخی از کشور‌های دیگر، این برند چینی اوضاع خوبی دارد و طبق آخرین آمار و ارقام از سهم شرکت های مختلف در بازار موبایل، غول تکنولوژی چین توانسته اپل را کنار بزند و پشت سر سامسونگ قرار بگیرد، اما هواوی به این راضی نیست و می خواهد اول باشد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل

بد نیست بدانید اکنون تلفن های هوشمند برند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هواوی به برزیل، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کره جنوبی و امریکا صادر نمی‌شود و نمی تواند فروشی در بازار این کشور داشته باشد اما با این وجود، کمپانی چینی باور دارد می‌تواند تا سال ۲۰۲۰ میلادی، میزان فروش جهانی محصولات خود را چند برابر کند و به برترین برند تلفن هوشمند دنیا بدل شود.

ریچارد یو پس از عرضه رسمی گوشی پی 30 پرو در چین، از قصد هواوی سخت گفت و بد نیست بدانید این گوشی در چین، ۳۵ درصد از قیمت اروپایی آن ارزانتر است و کاربران چینی می‌توانند این گوشی را با صرف هزینه‌ای معادل ۵۹۴ دلار خریداری کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل

البته دو هفته پیش هم «والتر جی» مدیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عامل هواوی اروپای غربی نیز تنها چند روز پس از معرفی رسمی پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو عنوان کرد که این برند چینی می خواهد به برند اول موبایل در اروپا تبدیل شود. با تمامی این صحبت‌ها به نظر می‌رسد قصد هواوی جدی است و عزم خود را جمع کرده تا بر قلمرو تلفن‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوشمند حکمرانی کند.

 

نگاه نزدیک دیجیاتو: فناوری سوپرشارژ هواوی پی 30 پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** لباسشویی کنوود KWMWU 7/1000 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone