🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28284.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جدا شدن اینترنت روسیه از جهان یک قدم به واقعیت نزدیکتر شد

دومای دولتی که در واقع مجلس سفلا یا یکی از دو مجلس قانونگذاری در روسیه به شمار می‌رود، لایحه جدیدی را امضا کرده که به سیاستمداران این کشور اجازه می‌دهد در صورت نیاز، اینترنت روسیه را ...

دومای دولتی که در واقع مجلس سفلا یا یکی از دو مجلس قانونگذاری در روسیه به شمار می‌رود، لایحه جدیدی را امضا کرده که به سیاستمداران این کشور اجازه می‌دهد در صورت نیاز، اینترنت روسیه را از جهان جدا کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان

این لایحه جنجال برانگیز که کارشناسان به آن لقب اینترنت حکومتی «sovereign internet» را داده‌اند قرار است تا تاریخ دهم آبانماه امسال به قانون بدل شود و گفته می‌شود فراهم کردن زیر ساخت آن چیزی در حدود ۴۶۰ میلیون دلار هزینه خواهد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - برد.

البته این لایحه هدف ندارد تا زیرساخت ها و منابع اینترنت روسیه که به آن مصطلحاً runet گفته می‌شود را از دیگر کشورها جدا کند. در واقع این لایحه به منظور ایجاد امنیت و حفظ قدرت سران این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - کشور بوده تا آنها بتواند در شرایطی نظیر نفوذ عاملی بیگانه برای غیر فعال سیستم، کنترل اینترنت را در دست بگیرند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان

تلاش این کشور برای جدا کردن اینترنت روسیه، در تمامی دنیا زیر سوال رفته و کارشناسان باور دارند که این کشور سعی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد بدین شکل عملکرد شبکه ارتباط جهانی را کاهش دهد.

علاوه بر این گفته شده که با جدا شدن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - اینترنت روسیه، اعمال سانسور حکومتی رو محتوای اینترنت بسیار راحت تر از قبل می‌شود. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - البته وضعیت کنونی مردم روسیه چندان مساعد نیست چرا که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده از Vpn در این کشور جرم بوده و قوانین ضد تروریستی مبهمی بر وب روسی حاکم است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان

کارشناسان مدعی شده‌اند که چالش های زیادی بر سر راه دولت روسیه برای محدود کردن اینترنت و به راه انداختن اینترنت حکومتی قرار گرفته که یکی از آنها ساخت یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - سیستم نام دامنه (DNS) ملی است.

بدین ترتیب اگر لایحه مذکور به قانون تبدیل شود، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیش از راه انداختن اینترنت مستقل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - از جهان، ISPهای روس مجبور می‌شوند تمام ترافیک اینترنت داخلی این کشور را راهی سرور‌های نظارتی واقع در روسیه کنند. به هر حال تصویب چنین قانونی می‌تواند قدمی رو به عقب برای شهروندان روسیه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone