🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28264.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A80 با دوربین چرخنده 48 مگاپیکسلی معرفی شد

سامسونگ در مراسمی که دقایقی پیش در بانکوک تایلند برگزار شد از تازه ترین گوشی میان رده خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A80 را می توان نمونه کاملی از زبان طراحی ...

سامسونگ در مراسمی که دقایقی پیش در بانکوک تایلند برگزار شد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - از تازه ترین گوشی میان رده خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A80 را می توان نمونه کاملی از زبان طراحی جدید سامسونگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دانست که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای دنیای مدرن طراحی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده است، ضمن اینکه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - قابلیت های جالبی هم در آن دیده می شود.

یکی از نکات برجسته گلکسی A80 قابلیت چرخش دوربین اصلی آن است. این دوربین با مکانیسم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - موتوری بیرون آمده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - و با سیستم فنری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا 180 درجه می چرخد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - سمت کاربر قرار می گیرد، یعنی شما می توانید از دوربین اصلی آن برای ثبت سلفی استفاده کنید و از کیفیت کم نظیری بهره مند شوید.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان

سامسونگ در گلکسی A80 از سنسوری با بیشترین رزولوشن در بین کهکشانی های خودش استفاده کرده، یعنی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 که عکس های فوق العاده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ای را نوید می دهد. در کنار این دوربین شاهد یک حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض هستیم که میدان دید 123 درجه ای را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - پوشش می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دهد. این حسگر برای ثبت منظره یا سلفی های دست جمعی به کمک شما می آید.

دوربین اصلی گلکسی A80 از فناوری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - لرزشگیر پیشرفته Super Steady بهره می برد که قبلاً در پرچمدار اخیر این شرکت یعنی گلکسی اس 10 با آن آشنا شده بودیم. سنسور ثانویه ToF سه بعدی هم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - امکان ثبت پرتره با پس زمینه محو یا به قول سامسونگ، قابلیت Live Focus را هم برای عکس ها و هم برای ویدیوها در اختیار شما می گذارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان

با استفاده از این مکانیسم جدید برای دوربین، دیگر نیازی به دوربین سلفی جداگانه و ایجاد بریدگی یا حفره داخل نمایشگر دیده نمی شود. بدین ترتیب یک نمایشگر 6.7 اینچی کامل با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2400×1080 پیکسل) در این گوشی به کار رفته، ضمن اینکه حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان

سامسونگ گلکسی A80 با فریم فلزی و بدنه شیشه ای به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و فناوری شارژ سریع 25 واتی هم دارد، اما از شارژ وایرلس بی بهره است. پردازنده 8 هسته ای، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم از توان سخت افزاری بالای این گوشی خبر می دهند، هرچند خبری از درگاه کارت حافظه نیست.

گلکسی A80 در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی و با قیمت احتمالی 650 یورو برابر با 730 دلار به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone