🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28272.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فناوری Ultra Black سامسونگ برای شما که زیر نور چراغ تلویزیون تماشا می‏کنید

چند نفر از مردم در تاریکی مطلق تلویزیون تماشا می‏کنند؟ سرشماری موسسه GfK Omnibus در سال گذشته نشان داد که تعداد بسیار کمی از مردم در چنین شرایطی تلویزیون تماشا می‎کنند. در واقع چیزی بین ...

چند نفر از مردم در تاریکی مطلق تلویزیون تماشا می‏کنند؟ سرشماری موسسه GfK Omnibus در سال گذشته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - نشان داد که تعداد بسیار کمی از مردم در چنین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - شرایطی تلویزیون تماشا می‎کنند. در واقع چیزی بین 85 تا 86 درصد مردم می‏گویند تلویزیون را در اتاق روشن و تنها 14 تا 15 درصد آن را در محیط تاریک تماشا می‏کنند.

طراحی جدیدترین تلویزیون‏های QLED سامسونگ نیز با درنظر گرفتن همین شرایط و با هدف ایجاد بهترین تجربه دیداری، بدون توجه به شرایط روشنایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - محل تماشا، انجام شده است.

صفحههای روشن‏تر، تصویر بهتر

در دنیای تلویزیون، حالت ایده‎آل زمانی است که شما - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - پیش از روشن کردن تلویزیون - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - ابتدا همه چراغ‏ها را خاموش کرده، پرده‏ها را بکشید و محیط را کاملا تاریک کنید. اما در حالت عادی این کار معمولا شدنی نیست. اینجاست که شما برای بهتر دیده شدن تصویر تلویزیون مجبورید روشنایی آن را تا حد بسیار زیادی بالا برده و با نور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - محیط هماهنگ کنید. دقیقا همان کاری که متناسب با نور محیط برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - دیدن تصویر صفحه گوشی یا تبلت خودمان انجام می‏دهیم.

با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - توجه به همین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - مسئله سامسونگ با استفاده از فناوری کوانتوم دات (Quantum Dot) میزان روشنایی تلویزیون‏های خود را تا حد زیادی ارتقا داده است. میزان حداکثر روشنایی تلویزیون‏های QLED سامسونگ اکنون از 1500 نیت هم بالاتر رفته است و جالب اینکه با وجود این ارتقا، میزان مصرف انرژی این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - سری از تلویزیون‎ها بسیار کاهش پیدا کرده است.

فناوری Ultra Black

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران

اما بالا بردن روشنایی تصویر به تنهایی نمی‎تواند این مشکل را حل کند زیرا انعکاس نور بیرونی روی صفحه تلویزیون هم تاثیر منفی خیلی زیادی روی دید شما می‏گذارد و اینجاست که فناوری Ultra Black سامسونگ وارد کار می‏شود.

انعکاس نور چراغ سقفی یا نور خورشید که از پنجره می‏تابد، کیفیت دیده شدن تصویر را بسیار پایین می‏آورد. به همین دلیل و با الهام از ساختار چشم پروانه، شرکت سامسونگ طراحی پنل‎ تلویزیون‎های خود را به شکلی بهینه‎سازی کرده است که تا حد بسیار زیادی میزان این انعکاس نور را کاهش می‏دهد.

لایه بیرونی چشم پروانه برآمدگی‎ها و شیارهای بسیار ریزی دارد که امکان جذب بهتر نور را فراهم کرده و باعث می‎شود حشرات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - مهاجم نتوانند بر اساس انعکاس نور از روی چشم پروانه، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - او را شناسایی و شکار کنند.

پنل تلویزیون‏های QLED نیز اکنون با یک پوشش ظریف از برآمدگی‎های بسیار ریز پوشانده شده است. این طراحی می‏تواند نور خارجی را جذب و یا منحرف کرده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - و به این ترتیب میزان انعکاس نور خروجی از پنل را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

وقتی کنترل تلویزیون را بر می‏داریم که آن را روشن و برنامه دلخواه‏مان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - را تماشا کنیم، معمولا خیلی به فکر این نمی‏افتیم که قبل از شروع برنامه چراغ‏ها را خاموش کنیم. اما مطمئن باشید مشکلی نخواهید داشت زیرا کسانی مانند مهندسان سامسونگ هستند که روی روش تماشای تلویزیون توسط افراد مختلف تحقیق کرده و همیشه مرزهای فناوری را جابجا می‏کنند تا شما بهترین کیفیت تصویر را در اختیار داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone