🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28293.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

داستان عجیب کاربری که هر روز از فلاپی دیسک خود کپی A4 می‌گرفته

شاید شما هم تا به حال داستان‌های عجیب و جالبی راجع به اشتباهات کاربران شنیده باشید اما برخی از آنها به قدری عجیب و خنده‌دار هستند که نمی‌شود به راحتی آن را فراموش کرد مثلاً ...

شاید شما هم تا به حال داستان‌های عجیب و جالبی راجع به اشتباهات کاربران شنیده باشید اما برخی از آنها به قدری عجیب و خنده‌دار هستند که نمی‌شود به راحتی آن را فراموش کرد مثلاً تصور کنید فردی پیشنهاد پشتیبان تکنولوژی خود را پذیرفته و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سعی کرده هر روز از فلاپی دیسک سیستم خود بک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آپ بگیرد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اما تنها نحوه انجام این کار تفاوت داشته و او هر روز از فلاپی دیسک خود کپی A4 گرفته است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان

این داستان را خانمی به نام ایزابل تعریف می‌کند. او دهها سال پیش، به عنوان یک فروشنده کامپیوترهای برند Sirius فعالیت می‌کرده و وظیفه خدمات پس از فروش این محصولات نیز بر عهده داشته.

در یکی از روزهای کاری، مشتری ایزابل با او تماس گرفت و مشکلی را گزارش کرد. در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آن زمان به این علت که کاربران توانایی توضیح مشکلات و حتی رسیدگی به آنها را نداشتند با بروز هر مشکل، سریعاً به فروشنده زنگ می‌زدند و او - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مجبور بود سریعاً به خانه‌ی مشتری برود.

ایزابل نیز روند همیشگی را در پیش گرفته و سعی کرده مشکل کاربر را حل کند. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این مشتری کامپیوتر سیریوس قدرتمندی خریداری نموده بود که در آن زمان به ۱۲۸ کیلوبایت رم، پردازنده ۱۶ بیتی ۸۰۶۰ و دو درایو فلاپی ۵.۲۵ اینچی با سرعت ۲.۴ مگابیت مجهز شده بود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ایزابل دو فلاپی دیسک کاربر را در سیستم قرار داده بود اما سیستم عامل MSDOS  باز هم پیغام «دیسک سیستم را قرار دهید» را روی صفحه حک می‌کرد.

کامپیوتر بالا می‌آمده اما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نمی‌توانسته دیتای داخل فلاپی دیسک را بخواند. ایزابل فلاپی دیسک‌ها درآورده و از کاربر خواسته تا بک آپ یا پشتیبان این فلاپی دیسک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها را برایش بیاورد.

کاربر نیز پذیرفت و فلاپی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیسک‌ها را با کمک یک آهن ربا به کابینت آهنی وصل کرد. بد نیست بدانید اگر فلاپی دیسک را به یک آهنربا نزدیک کنید، تمامی محتوای آن پاک می‌شود. ایزابل که اتفاق شوکه شده بود به آرامی از کاربر پرسیده او همیشه از این روش استفاده می‌کرده؟

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان

کاربر هم پاسخ داده همیشه اینکار را نمی‌کرده اما دیشب برای صرفه جویی در زمان چنین راهکاری را انتخاب کرده. با این حال او همیشه پیشنهاد ایزابل را پذیرفته و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همیشه پس از پایان کار، از فلاپی‌ دیسک‌ها کپی گرفته است.

این کاربر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سپس چندین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - صفحه A4 به دست - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ایزابل داد که در هر کدام از آنها این دو فلاپی دیسک ۵.۲۵ اینچی با برچسب‌هایشان به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چشم می‌خورد. جالب اینجاست که این کاربر طی مدت ۴ هفته، هر روز این کار را تکرار کرده است و بدین شکل دفترچه‌ای از بک آپ هایش ساخته بود.

ایزابل پس از این اتفاق نتوانسته جلوی خنده‌اش را بگیرد اما پس از آن تمامی اشتباهات کاربر را به او گوشزد نمود. شاید بر خلاف تمامی داستان‌ها، نه ایزابل و نه ان کاربر بخت برگشته به افراد مشهوری بدل نشدند که نامشان به یاد بیاورید اما بعید است داستان چنین اتفاقی را فراموش کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone