🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28277.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت اکسپلورر حتی در صورت عدم استفاده هم خطرناک است

اگر از مدت ها قبل اینترنت اکسپلورر مایکروسافت را کنار گذاشته‌اید بد نیست آنرا کامل هم حذف کنید چرا که محققان امنیتی از وجود آسیب پذیری خطرناکی در آن خبر داده اند که حتی در ...

اگر از مدت ها قبل اینترنت اکسپلورر مایکروسافت را کنار گذاشته‌اید بد نیست آنرا کامل هم حذف کنید چرا که محققان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - امنیتی از وجود آسیب پذیری خطرناکی در آن خبر داده اند که حتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - در صورت عدم استفاده از این اپ هم می تواند کاربران را دچار دردسر کند.

یک محقق امنیتی به نام «جان پیج» از کشف نقصی در اینترنت اکسپلورر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - خبر  داده که به هکرها امکان سرقت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - داده های کاربران را می دهد. نکته عجیب اینجاست که حتی در صورت عدم راه اندازی این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - مرورگر قدیمی هم هکرها قادر به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - نقص امنیتی مذکور هستند. جان پیج مشکل را اینگونه توضیح می دهد:

اگر کاربر یک فایل MHT خاص را در سیستمش باز کند، اینترنت اکسپلورر در برابر حمله XML External Entity آسیب پذیر خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - این نقص به مهاجمان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - اجازه می دهد از راه دور به فایل های محلی دسترسی پیدا کرده و از کاربر جاسوسی کنند.

MHT  فرمتی است - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - که اکسپلورر از ان برای ذخیره آرشیو استفاده می کند. از آنجا که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - مرورگرهای دیگر از این فرمت استفاده نمی کنند، در صورت تلاش کاربر برای باز کردن آنها، سیستم عامل به صورت خودکار اکسپلورر را اجرا می کند. در نتیجه هکرها برای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - راه اندازی این حمله کافی است یک فایل MHT را برای کاربر ارسال کرده و او را به کلیک روی آن اغوا کنند. تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان

این آسیب پذیری در آخرین نسخه اکسپلورر مشاهده شده و کاربران ویندوزهای ۷، ۱۰ و سرور ۲۰۱۲ R2 را هدف گرفته است. این محقق - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - امنیتی ماه گذشته و پیش از عمومی کردن این مشکل آن را به مایکروسافت اطلاع داده اما ردموندی ها در پاسخ اعلام کرده اند که در آینده نزدیک قصد ارائه وصله امنیتی برای حل آن را ندارند. این مساله چندان جای تعجب ندارد چرا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - که در بهمن ماه گذشته ریس بخش امنیت مایکروسافت تاکید کرد که نقش اینترنت اکسپلورر به مرور زمان تغییر کرده و افراد عادی و توسعه دهندگان نباید از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حفصه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر باهنر صایین قلعه سرویس کار لباسشویی گرنیه دارید؟
پاسخ: بله در باهنر شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone