🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28280.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A2 Core سامسونگ معرفی شد؛ گوشی اقتصادی 76 دلاری با اندروید 9.0

سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A2 Core رونمایی کرده که از اندروید 9.0 نسخه گو بهره می برد. گلکسی A2 Core را می توان به عنوان جایگزینی برای گلکسی J2 Core که در سال گذشته رونمایی شد ...

سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A2 Core رونمایی کرده که از اندروید 9.0 نسخه گو بهره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - می - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - برد.

گلکسی A2 Core - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - را می توان به عنوان جایگزینی برای گلکسی J2 Core که در سال گذشته رونمایی شد در نظر گرفت. نمایشگر گوشی جدید 5 اینچی و از نوع LCD است که با استانداردهای امروزی کوچک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - به حساب می آید. رزولوشن 540 در 960 پیکسلی هم شاید آنچنان با کیفیت به نظر نرسد اما در عوض فشار کاری چندانی به چیپست گوشی وارد نمی کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران

گلکسی A2 Core به چیپست 14 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - نانومتری اگزینوس 7870 مجهز شده که از 8 هسته پردازشی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP1 بهره می برد. از آنجایی که این گوشی، اقتصادی است نباید انتظار میزان رم و حافظه داخلی بالایی از آن داشته باشید. سامسونگ برای گلکسی A2 Core یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته و البته از درگاه میکرو اس دی (با قابلیت پشتیبانی تا 256 گیگابایت) - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - هم بهره می برد.

دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی f1.9 است و دوربین سلفی هم رزولوشن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - مشابهی دارد. در بدنه گوشی هیچ خبری از بریدگی نمایشگر یا ظاهر مدرنی نیست و در عوض شاهد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - حاشیه های بزرگ در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - بالا و پایین نمایشگر هستیم. با این حال قیمت ارزان، این طراحی را توجیه می کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران

گلکسی A2 Core سامسونگ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و به وای فای b/g/n، بلوتوث 4.2LE، رادیوی FM و درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است. ظرفیت باتری هم 2600 میلی آمپر ساعت است که با توجه به مشخصات گوشی، انتظار می رود دوام قابل قبولی داشته باشد.

ابعاد گوشی اقتصادی سامسونگ 141.6 در 71 میلی متر ضخامت 9.1 میلی متر و وزنش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر امیرکلا استان مازندران - 142 گرم است. گلکسی A2 Core با قیمتی معادل با 76 دلار روانه بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone