🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28294.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل و کوالکام در اقدامی عجیب به دعواهای حقوقی چندساله پایان دادند

اپل و کوالکام در اقدامی غیرمنتظره توافق کردند به تمامی دعواهای حقوقی خود که آنها را در سراسر دنیا مقابل یکدیگر قرار داده است خاتمه دهند. به عنوان بخشی از این توافق اپل متعهد می ...

اپل و کوالکام در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اقدامی غیرمنتظره توافق کردند به تمامی دعواهای حقوقی خود که آنها را در سراسر دنیا مقابل یکدیگر قرار داده است خاتمه دهند.

به عنوان بخشی از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این توافق اپل متعهد می شود که مقدار نامعلومی پول - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به این شرکت بپردازد. اپل و کوالکام روز گذشته توافق کردند که به مدت شش سال با یکدیگر همکاری داشته باشند و این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همکاری شاید برای دو سال دیگر نیز ادامه پیدا کند. کوالکام نیز به عنوان طرف مقابل این دعوا متعهد می شود که قطعات مورد نیاز اپل را برای این چند سال تامین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند و این یعنی مودم های کوالکام بار دیگر به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آیفون می آیند.

گفتنی است در دو سال گذشته اپل و کوالکام برسر اقدامات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کوالکام در رابطه با ارائه حق امتیاز استفاده از پتنت هایش با یکدیگر اختلاف داشتند و اپل همواره مدعی بود که این شرکت مبالغ غیرمنصفانه ای را برای قطعات ضروری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آیفون ها طلب می کند و از جایگاه خود به عنوان تامین کننده اصلی مودم های موبایل سوءاستفاده کرده و به همین واسطه این مبالغ را از مشتریانش درخواست میکند.

اما کوالکام نیز از داد و ستد خود با اپل و البته دیگر شرکت های سازنده موبایل بسیار منتفع می شد و یکی از منابع درآمد آن ارائه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حق امتیاز استفاده از پتنت هایش بود که بخش اعظمی از سود آن را تامین می کرد.

اپل همواره کوالکام را به انحصار طلبی و سوء استفاده از جایگاهش متهم می کرد

پرونده شکایت اپل از کوالکام از ژانویه سال ۲۰۱۷ به جریان افتاد و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دو شرکت قرار بود که همین هفته مقابل یکدیگر در دادگاه حاضر شوند. در حالی که وکلای دو شرکت خود را برای ارائه مستندات به دادگاه آماده می کردند، خبر توافق آنها منتشر شد.

جالب است بدانید که نهادهای قانونی سراسر دنیا کوالکام را به خاطر رفتارهای غیرعادلانه اش در فروش مجوز استفاده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از پتنت ها و همچنین اقدامات سلطه جویانه اش بر بازار تحت پیگرد قانونی قرار داده اند. در ایالات متحده آمریکا این شرکت همچنان منتظر نظر نهایی کمیسیون تجارت دولت مرکزی است که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرونده شکایت آن چند روز قبل از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپل در دادگاه گشوده شده بود. این شرکت تاکنون صدها میلیون دلار بابت این اقدامات خود جریمه شده و به همین خاطر بسیاری بر این باور بودند که اپل دست بالاتر را در دعواهای حقوقی دارد.

اما در ماه های اخیر کوالکام توانست فشار را بر اپل افزایش دهد. این شرکت موفق شد ممنوعیت فروش آیفون در آلمان و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چین را به خاطر استفاده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بدون مجوز اپل از پتنت هایش عملیاتی کند و حتی برنده پرونده ای شود که بابت چند مورد از پتنت هایش در آمریکا علیه اپل باز کرده بود. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اگر این پیروزی ها برای کوالکام ادامه می یافت آنگاه هزینه استفاده اپل از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پتنت هایش به میزان چشمگیری بالا می رفت.

حالا این توافق می تواند به معنای از سر گرفتن روابط تجاری میان این دو شرکت باشد. بد نیست بدانید که این اواخر و با بالا گرفتن اختلافات میان اپل و کوالکام سازنده آیفون به صورت انحصاری مودم های مورد نیازش را از اینتل تامین می کرد چراکه نمی توانست با کوالکام به توافق برسد و حالا به نظر می آید که با حل و فصل اختلافات بار دیگر شاهد استفاده از قطعات کوالکام در آیفون های جدید باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیر علی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا جسارتا منطقه زعفران سرپل ذهاب هم لباسشویی میله W1 WSA023 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در زعفران شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر صبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام یک سوالی دارم اطراف چهارراه فرمانداری سرپل ذهاب تعمیر لباسشویی میله WCD020 هم دارید؟
پاسخ: بله در چهارراه فرمانداری شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone