🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28287.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آیپد کاربر آمریکایی تا سال 2067 میلادی قفل شد

احراز هویت چند مرحله‌ای به اولین رکن اساسی برای حفظ امنیت کاربر بدل شده و در نسخه‌های جدید سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS نیز چنین ویژگی‌هایی حفظ شده است. کاربران آیفون و آیپد به خوبی می‌دانند ...

احراز هویت چند مرحله‌ای به اولین رکن اساسی برای حفظ امنیت کاربر بدل شده و در نسخه‌های جدید سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS نیز چنین ویژگی‌هایی حفظ شده است. کاربران آیفون و آیپد به خوبی می‌دانند اگر هر بار کلمه‌ی عبور اشتباهی وارد کنند، سیستم عامل آنها را با قفل شدن آیپد یا آیفون جریمه می‌کند و کاربران برای مدت زمان محدودی قادر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نخواهد بود به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آیپد یا آیفون خود وارد شوند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان

حال تصور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنید که شما کودک سه ساله‌ی کنجکاوی دارید که به دیوایس شما علاقه دارد و هر ثانیه به صفحه آیپدتان ضربه بزند و ناخودآگاه پسورد اشتباه وارد کند. به نظر شما حداقل تا چه زمانی اجازه وارد کردن پسورد را نخواهید داشت؟

شاید چنین اتفاقی عجیب به نظر بیاید و برای کسی رخ ندهد اما سناریوی کابوس وار قفل شدن آیپد تشریح شده برای کاربری به نام ایوان اوزنوس (Evan Osnos) رخ داده و شیطنت‌های فرزند سه ساله اش موجب شده که آیپد وی تا ۲۵٬۵۳۶٬۴۴۲ دقیقه قفل شود. او با انتشار پستی در توییتر از دیگر کاربران پرسیده که آیا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عادی است که آیپدش انتظار صبر چندین ساله از او - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دارد؟

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان

بدین ترتیب با یک حساب سر انگشتی متوجه می‌شویم که ایوان پس از گذشت ۴۸ سال و ۶ ماه، در اکتبر سال ۲۰۶۷ میلادی (مهرماه سال ۱۴۴۶ شمسی) قادر خواهد بود دوباره آیپد خود را فعال کند، البته اگر بعد از ۴۸ سال هنوز پسورد خود را به یاد داشته باشد.

شاید قفل شدن آیپد آن هم بدین شکل، از نظر شما کلاً منطقی نباشد اما نحوه رخ دادن آن بدین شکل بوده است: اگر شما ۶ مرتبه پسورد اشتباه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وارد کنید، دیوایس اپل برای مدتی قفل می‌شود و شما دیگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمی‌تواند کد درست را وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان

پس از این اتفاق اگر شما ۶ مرتبه دیگر چنین روند غلطی را در پیش بگیرد، مدت زمان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قفل شدن دستگاه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت و به نظر می‌رسد فرزند ایوان از وارد کردن اشتباه پسورد، خیلی لذت می‌برده چرا که باید برای رسیدن به این رقم۷ پشتکار عظیمی داشت. با توجه به تنظیمات دستگاه، اگر شخصی ده مرتبه، کلمه عبور اشتباه وارد کند، گجت اپل به صورت خودکار تمامی محتوای داخل ان را پاک خواهد کرد.

خوشبختانه ایوان راهکار آسانی در پیش رو دارد و می‌تواند آیپد خود را به یک کامپیوتر و برنامه آیتونز متصل کندتا تمامی محتوای دیوایسش را بازگرداند. البته این داستان فارغ از جذابیتش برای ما کاربران عادی، اهمیت بک آپ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گرفتن مداوم و همیشگی را یادآوری می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone