🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28265.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قطع همکاری MIT با هواوی و ZTE به بهانه دور زدن تحریم‌های ایران

موسسه فناوری ماساچوست (MIT) همکاری های تحقیقاتی خود با هواوی و ZTE را به بهانه بازرسی ها و تحقیقات دولتی از این دو کمپانی چینی به حال تعلیق درآورده و علاوه بر این معیارهای امنیتی ...

موسسه فناوری ماساچوست (MIT) همکاری های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - تحقیقاتی خود با هواوی و ZTE را به بهانه بازرسی ها و تحقیقات دولتی از این دو کمپانی چینی به حال تعلیق درآورده و علاوه بر این معیارهای امنیتی شدیدتری را در رابطه با سرمایه گذاری ها و پروژه های مربوط به چین، روسیه و عربستان سعودی اعمال می کند.

یکی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - از دلایل تعلیق همکاری این دانشگاه برجسته با طرف های چینی به دور زدن تحریم های ایران توسط آنها برمی گردد. دو تن از مسئولان برجسته موسسه فناوری ماساچوست به نام های «ریچارد لستر» و «ماریا زوبر» در بیانیه ای نوشته اند:

MIT هرگونه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشارکت جدید با هواوی، ZTE و زیرمجموعه های آنها یا تمدید پروژه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - های فعلی را به خاطر بازرسی های فدرال در مورد تحریم ها نمی پذیرد.

این دانشگاه در حال بازبینی کلی آن دسته از مشارکت ها و پروژه های بین المللی است که ریسک بالایی دارند. هواوی از سوی آمریکا و چند کشور دیگر به سوءاستفاده از تجهیزات مخابراتی به منظور جاسوسی، کلاهبرداری، سوءاستفاده از شبکه های بانکی برای دور زدن تحریم های اعمال شده علیه ایران و حتی تلاش برای سرقت یک ابزار رباتیک آزمایش گوشی متهم شده است.تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان

این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - مساله در کنار قانون جدید ترامپ برای ممانعت از استفاده نهادهای دریافت کننده بودجه فدرال از تجهیزات هواوی باعث شده مسئولان موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه برکلی و استنفورد از خیر سرمایه گذاری های این شرکت و همکاری با آنها صرف نظر کنند.

ZTE هم یکی دیگر از کمپانی های قربانی دور زدن تحریم های آمریکا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - علیه ایران است. این اتهام سال قبل باعث شد تعدادی از کمپانی های مهم آمریکایی فروش تجهیزات به ZTE را برای چند ماه متوقف کنند.

این کمپانی تا ماه آگوست گذشته عضو گروهی متشکل از ۸۰ شرکت و موسسه نظیر اینتل بود که در تحقیق و توسعه گجت های پیشرفته به لابراتوار MIT کمک می کردند.

از سوی دیگر MIT معیارهای امنیتی جدید را برای بازبینی پروژه های مربوط به چین، روسیه و عربستان در نظر گرفته که شامل بررسی ریسک های مربوط به مالکیت فکری، قوانین صادراتی، امنیت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - داده ها، ایمنی ملی و حتی قوانین مربوط به حقوق بشر و چالش های مدنی و سیاسی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - می شود.

 

تماشا کنید: ربات MIT نحوه درست جابجا کردن اشیا را به خودش می‌آموزد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone