🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14671.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سیاستمداران هلندی در یک کنفرانس ویدیویی فریب دیپ فیک را خوردند

سیاستمداران هلندی با یک تجربه عجیب بالاخره با خطرات جدی ویدیوهای دیپ فیک آشنا شدند. گروهی از اعضای پارلمان هلند قرار بود با نماینده رهبر مخالفان دولت فعلی روسیه گفتگو کنند، اما کاشف به عمل ...

سیاستمداران هلندی با یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - تجربه عجیب بالاخره با خطرات جدی ویدیوهای دیپ فیک آشنا شدند. گروهی از اعضای پارلمان هلند قرار بود با نماینده رهبر مخالفان دولت فعلی روسیه گفتگو کنند، اما کاشف به عمل آمد که آن‌ها در حال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - صحبت با شخص دیگری بوده‌اند که با فناوری دیپ فیک چهره خود را تغییر داده است.

به گزارش NL Times، کمیته امور خارجه پارلمان هلند می‌خواست در یک کنفرانس ویدیویی با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - «لئونید وولکوف»، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - رئیس دفتر «الکسی ناوالنی» حرف بزند، ولی با یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - تصویر جعلی روبرو شد. فعلا مشخص نیست که چه کسی خودش را به جای وولکوف جا زده، اما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - این اتفاق اولین نمونه از این نوع جعل هویت نیست. همین فرد ظاهرا در گذشته با سیاستمداران لتونی و اوکراین گفتگو داشته و برای صحبت با چهره‌های سیاسی استونی، لیتوانی و بریتانیا هم اقدام کرده است.

مجلس نمایندگان هلند در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این اتفاق خشمگین است و به دنبال روش‌هایی برای جلوگیری از بروز مجدد آن خواهد بود. البته به نظر نمی‌رسد که این تماس جعلی آسیب ملموسی بر جای گذاشته باشد، ولی به‌خوبی نشان می‌دهد که فناوری دیپ فیک به‌خصوص در زمینه گفتگوهای ویدیویی تا چه اندازه می‌تواند خطرناک باشد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان

دیپ فیک در سطح عادی می‌تواند موجب سرگرمی و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - طنز شود، اما در عالم سیاست ممکن است بر تصمیمات دولت‌ها اثر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - بگذارد و توازن قدرت‌های جهانی را بر هم بزند. شاید لازم باشد که برای شناسایی چت‌های دیپ فیک فناوری‌های پیشرفته‌ای توسعه یابد تا طرفین نسبت به هویت یکدیگر اطمینان پیدا کنند.

چند وقت پیش، محققان دانشگاه بوفالوی آمریکا مدعی ساخت الگوریتمی شدند که از طریق آنالیز بازتاب‌های درون چشم می‌تواند صحت و درستی تصاویر را بسنجد. آن‌ها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - گفته‌اند که این الگوریتم تا ۹۴ درصد در زمینه تشخیص تصاویر و ویدیوهای جعلی موفق عمل می‌کند. علت توانایی این الگوریتم در شناسایی تصاویر جعلی بسیار ساده است؛ چون هوش مصنوعی در فناوری دیپ فیک به هیچ عنوان در زمینه ساخت بازتاب‌های دقیق چشمی عملکرد خوبی ندارد. با این حال، هنوز باید تلاش‌های بیشتری صورت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - بگیرد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - تا چنین فناوری‌هایی در سطوح حساس به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone