🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14685.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

منتقدان مدیریت کرونا در هند به درخواست این کشور در توییتر سانسور شدند

توییتر بیش از ۵۰ توییت را که از نحوه مدیریت همه‌گیری ویروس کرونا در هند انتقاد کرده بودند، به درخواست دولت این کشور حذف کرد. به گزارش خبرگزاری هندی MediaNama، دولت هند روز جمعه با ...

توییتر بیش از ۵۰ توییت را که از نحوه مدیریت همه‌گیری ویروس کرونا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - در هند انتقاد کرده بودند، به درخواست دولت این کشور حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری هندی MediaNama، دولت هند روز جمعه با ارسال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - حکمی اضطراری به توییتر خواستار سانسور ۵۲ توییت در این شبکه اجتماعی شد. از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - جمله کسانی که توییت آن‌ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - حذف شده می‌توان به عضو پارلمان هند، دو فیلم‌ساز، یک بازیگر و وزیر مشاور منطقه «بنگال غربی» اشاره کرد.

سخنگوی توییتر می‌گوید این شرکت ممکن است به خاطر نقض قوانین داخلی دسترسی به برخی توییت‌ها را برای مردم هند محدود کند. این شرکت می‌گوید پیش از حذف محتواها به صاحبان این اکانت‌ها اطلاع داده که این اقدام را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - در واکنش به درخواست قانونی دولت هند انجام داده است. سخنگوی توییتر می‌گوید:

«زمانی که یک درخواست قانونی معتبر به دست ما می‌رسد، آن را با توجه به قوانین توییتر و قوانین محلی بررسی می‌کنیم. اگر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - محتوا ناقض قوانین توییتر باشد، آن را از روی سرویس‌مان حذف می‌کنیم. اگر محتوا در یک منطقه قضایی به‌خصوص غیرقانونی باشد، ولی قوانین توییتر را زیر پا نگذارد، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ممکن است دسترسی به آن محتوا را فقط در هند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - محدود کنیم. در هر صورت، به شکل مستقیم به صاحب اکانت اطلاع می‌دهیم که این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - محدودسازی به خاطر یک حکم قضایی انجام شده است.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل
جان‌باختگان ویروس کرونا در هند که سوزانده می‌شوند

این نخستین باری نیست که توییتر در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - برابر فشارهای دولت هند تسلیم می‌شود. این شرکت در ماه فوریه در جریان اعتراضات کشاورزان ۵۰۰ حساب کاربری را به‌صورت دائمی مسدود کرد و دسترسی به این محتواها را در داخل هند از دسترس خارج کرد. دولت هند در آن زمان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - گفته بود که اگر توییتر با درخواست این کشور موافقت نکند، کارمندان آن به حبس محکوم می‌شوند.

قوانین هند انتشار محتواهایی را محدود می‌کند که به‌زعم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - دولت این کشور افتراآمیز محسوب می‌شوند یا می‌توانند مروج خشونت باشند. هند در حال حاضر با موج سهمگینی از شیوع ویروس کرونا روبروست که دسترسی به دستگاه‌های ونتیلاتور و اکسیژن را سخت کرده است. به گزارش مرکز تحقیقاتی «جانز هاپکینز»، این کشور فقط در روز جمعه حدود ۳۴۶ هزار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - مورد ابتلای جدید را شناسایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - کرده و از مرگ ۲۶۲۴ نفر خبر داده است. هم‌اکنون کمتر از ۱.۵ درصد جمعیت هند واکسن زده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone