🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14681.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پنتاگون کنترل ۱۷۵ میلیون آدرس IP را به یک استارتاپ کوچک آمریکایی واگذار کرد

پنتاگون برای بررسی حفره‌های امنیتی شبکه‌هایش با اتخاذ یک استراتژی غیرمعمول، کنترل بخشی از منابع اینترنتی خود را به یک استارتاپ فلوریدایی به نام «Global Resource Systems» واگذار کرده است. به گزارش خبرگزاری واشنگتن پست، ...

پنتاگون برای بررسی حفره‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - امنیتی شبکه‌هایش با اتخاذ یک استراتژی غیرمعمول، کنترل بخشی از منابع اینترنتی خود را به یک استارتاپ فلوریدایی به نام «Global Resource Systems» واگذار کرده است.

به گزارش خبرگزاری واشنگتن پست، استارتاپ Global Resource Systems حالا حدود ۱۷۵ میلیون آدرس IPv4 خاموش را کنترل می‌کند. این استارتاپ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - از تاریخ ۱ بهمن (۲۰ ژانویه) مدیریت این آدرس‌ها را شروع کرده بود، اما تعداد آن‌ها طی سه ماه به سرعت افزایش یافته است.

«برت گلداستاین»، مدیر سرویس دفاع دیجیتال پنتاگون در گفتگو با واشنگتن پست گفته این تصمیم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - بخشی از یک «اقدام آزمایشی» برای مطالعه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - و پیش‌گیری از دسترسی‌های غیرمجاز به آدرس‌های ارتش بوده است. وی همچنین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - اذعان داشت که رویکرد جدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - پنتاگون از آسیب‌پذیری‌های احتمالی آینده جلوگیری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - خواهد کرد. با این حال وزارت دفاع - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - تاکید دارد که مالکیت این آدرس‌ها هنوز در دست این وزارتخانه است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان

در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که Global Resource Systems قرار است با این آدرس‌ها چه کار کند. این استارتاپ در ماه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - سپتامبر ۲۰۲۰ تاسیس شده ولی حتی یک وب‌سایت عمومی ندارد. گفته می‌شود که روانه ساختن سیلی از اطلاعات به این آدرس‌ها می‌تواند به ارتش آمریکا در شناسایی آسیب‌پذیری‌ها و مشکلات آن‌ها کمک کند. همچنین، در صورتی که شرکت‌های چینی از آدرس‌های مشابهی برای شبکه‌های داخلی خود استفاده کنند، این احتمال وجود دارد که برخی از این اطلاعات به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - سمت آمریکا فرستاده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - شود.

اگرچه دلیل اصلی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - انتخاب این استراتژی دقیقا مشخص نیست، ولی هرچه باشد اتفاق مهمی به حساب می‌آید. ارتش آمریکا می‌تواند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چناران استان خراسان - از این اطلاعات برای جلوگیری از سرقت آدرس‌های خاموش خود استفاده کند. به‌علاوه، این امکان برای آمریکا فراهم می‌شود تا هر زمان که خواست، بتواند این آدرس‌ها را در شبکه به کار بگیرد. انتشار این خبر آن هم چند ماه پس از حمله «SolarWinds» نشان‌دهنده توجه جدی‌تر مسئولان دولتی آمریکا به موضوع امنیت و پیش‌گیری از وقوع حملات مشابه در سطوح گسترده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آسیمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب خوب هستید؟ جسارتا نمایندگی شما آیا طرفای 15خرداد چناران اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در 15خرداد شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone