🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14674.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سازمان نظارت بر حریم خصوصی اتحادیه اروپا: فناوری تشخیص چهره باید ممنوع شود

سازمان نظارت بر حریم خصوصی، ناظر حفاظت از داده اتحادیه اروپا (EDPS) اخیرا اعلام کرده که سیستم تشخیص چهره باید به دلیل «دخالت عمیق و غیر دموکراتیک در زندگی خصوصی مردم» در اروپا ممنوع شود. ...

سازمان نظارت بر حریم خصوصی، ناظر حفاظت از داده اتحادیه اروپا (EDPS) اخیرا اعلام کرده که سیستم تشخیص چهره باید به دلیل «دخالت عمیق و غیر دموکراتیک در زندگی خصوصی مردم» در اروپا ممنوع شود.

اظهارات این مرجع نظارتی در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - حالی اعلام شده که دو روز پیش کمیسیون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - اروپا قوانینی را پیشنهاد کرده بود که به موجب آن از سیستم تشخیص چهره می‌توان برای جستجوی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - کودکان گمشده یا جنایتکاران و در برخی موارد حملات تروریستی استفاده شود.

البته کشورهای اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا باید این قوانین را بررسی کنند و به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - کمیسیون اروپا قصد دارد برای هوش مصنوعی و فناوری تحت سلطه چین و ایالات متحده نوعی قوانین جهانی تعیین کند. از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - طرفی سازمان نظارت بر حریم خصوصی اظهار تاسف کرد که کمیسیون به درخواست قبلی آن‌ها مبنی بر ممنوعیت تشخیص چهره در فضاهای عمومی توجه نکرده است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان

در بیانیه‌ این سازمان آمده:

«با توجه به اینکه شناسایی بیومتریک از راه دور که هوش مصنوعی ممکن است در آینده به تحولات بی‌سابقه‌ای در آن برسد، خطرات بسیار زیادی مانند نفوذ عمیق و غیر دموکراتیک در زندگی خصوصی افراد دارد و برای آن باید یک رویکرد سختگیرانه‌تر در نظر گرفته شود. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - به همین منظور EDPS به طور خاص روی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - تعیین مرزهای دقیق برای این ابزارها و سیستم‌ها که ممکن است خطراتی را برای حریم خصوصی افراد ایجاد کنند، تمرکز خواهد کرد.»

تاکنون پیشنهادات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - کمیسیون انتقاد گروه‌های حقوق مدنی را به دنبال داشته است، زیرا آن‌ها نگران شکاف قانونی هستند که ممکن است به دولت‌های طرفدار استبداد اجازه دهد از هوش مصنوعی برای سرکوب کردن حقوق مردم سوءاستفاده کنند.

مطمئنا در مورد شکل نهایی این آیین نامه و اینکه دقیقا استفاده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رودبار استان گیلان - از هوش مصنوعی شامل چه خط قرمز‌هایی خواهد شد، در آینده بحث‌های زیادی به وجود خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone