🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14675.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

میت ۴۰ پرو 4G به اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هارمونی تبدیل می‌شود

چند روز پیش گوشی میت ۴۰ پرو 4G در سایت رسمی هواوی قرار گرفت، اما در آن اطلاعاتی درباره قیمت، تاریخ عرضه و همچنین سیستم عاملش وجود نداشت. حالا پیش از عرضه، این محصول در ...

چند روز پیش گوشی میت ۴۰ پرو 4G در سایت رسمی هواوی قرار گرفت، اما در آن اطلاعاتی درباره قیمت، تاریخ عرضه و همچنین سیستم عاملش وجود نداشت. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - حالا پیش از عرضه، این محصول در دیتابیس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - TENAA مشاهده شده که از تجهیز آن به سیستم عامل هارمونی حکایت دارد.

طبق اسناد TENAA، این گوشی هوشمند از سیستم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - عامل هارمونی ۲.۰ بهره می‌برد. انتظار می‌رود این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - سیستم عامل در مقایسه با اندروید و iOS تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار خریداران قرار دهد. در کنار استفاده از هارمونی، میت ۴۰ پرو 4G دارای سرویس‌های موبایل هواوی یا HMS هم خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

طبق گزارش‌ها، هواوی می‌خواهد سیستم عامل هارمونی را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - تا پایان ۲۰۲۱ به ۳۰۰ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - میلیون دستگاه بیاورد. حالا ظاهرا میت ۴۰ پرو 4G تبدیل به اولین دستگاه این برند با سیستم عامل پیش فرض هارمونی می‌شود و در آینده سری P50 با این سیستم عامل از راه می‌رسد. هواوی به تازگی ابزاری برای تجربه اجرای اپ‌های هارمونی راه‌اندازی کرده است.

گوشی جدید چینی‌ها تفاوتی با نسخه 5G خود ندارد و شاهد مشخصات فنی یکسانی میان آن‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - هستیم. این دستگاه به نمایشگر ۶.۷۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل مجهز شده که در بالای آن حفره‌ای بزرگ به چشم می‌خورد.

قدرت این موبایل را چیپ کرین ۹۰۰۰ 4G تامین می‌کند و ۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - رم دارد. انتظار می‌رود هواوی جدیدترین محصولش را با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - داخلی روانه بازار کند. باتری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

روی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی مجهز به لرزشگیر اپتیکال همراهی می‌شود. در بالای نمایشگر این موبایل هم دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لنز ToF 3D قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone