🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14683.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی ابزاری برای تجربه اجرای اپ روی سیستم عامل هارمونی ارائه کرد

هواوی با توسعه سیستم عامل اختصاصی خود به نام هارمونی می‌خواهد یک اکوسیستم یکپارچه برای دستگاه‌های هوشمند بسازد. حالا این کمپانی از ابزاری رونمایی کرده که آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با این سیستم عامل را در ...

هواوی با توسعه سیستم عامل اختصاصی خود به نام هارمونی می‌خواهد یک اکوسیستم یکپارچه برای دستگاه‌های هوشمند بسازد. حالا این کمپانی از ابزاری رونمایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - کرده که آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با این سیستم عامل را در پی دارد.

طبق اعلام هواوی، وب‌سایت «تجربه آنلاین توسعه اپلیکیشن برای هارمونی» حالا در دسترس افراد قرار دارد. توسعه‌دهندگان می‌توانند با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - استفاده از این ابزار و دموی To-Do List، با عملی شدن ایده «یک‌بار نوشتن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - کد؛ اجرا روی دستگاه‌های مختلف» آشنا شوند که همان ایده HarmonyOS به عنوان یک سیستم عامل چندمنظوره و یکپارچه است که تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود.

در این وب‌سایت، کد از پیش نوشته ‌شده روی نمایشگر سه وسیله مختلف شامل گوشی، ساعت و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - تلویزیون هوشمند اجرا می‌شود تا کاربر به چگونگی نمایش یکپارچه اپلیکیشن‌ها روی تجهیزات مختلف پی ببرد. البته امکان تغییر و دستکاری این کد و انجام کارهای بیشتر هم وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان

این کد آماده، یک چک‌لیست با سه آیتم را با رنگ‌های مشخص ایجاد می‌کند که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - از سوی کاربر قابل انتخاب است. در صورتی که کدنویسی شما دچار به‌هم‌ریختگی یا خطا شد، کافیست روی دکمه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - Reset کلیک کنید تا نسخه اصلی بازگردانده شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان

قابلیت Demo To-Do List ابزاری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - برای آزمایش کدها در بستر سیستم عامل هارمونی است و صرفا با هدف آشنایی توسعه‌دهندگان با یکی از مزایای این سیستم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - عامل طراحی شده، بنابراین در حال حاضر امکان ساخت نرم‌افزار مستقل با آن وجود ندارد.

هواوی در دسامبر سال ۲۰۲۰ و در جریان رویداد معرفی HarmonyOS 2.0 (نسخه بتای مخصوص توسعه‌دهندگان)، اعلام کرد طراحان نرم‌افزار با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - استفاده از هارمونی از طراحی دوباره اپ‌ها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - و بازی‌های خود برای تجهیزات مختلف بی‌نیاز می‌شوند، چرا که هارمونی یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - سیستم عامل چندمنظوره است و می‌توان تنها با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر املش استان گیلان - یکبار توسعه برنامه، آن را برای اجرا روی دستگاه‌های مختلف آماده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone