🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14668.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ روی قابلیت حذف خودکار پیام ۲۴ ساعت پس از ارسال کار می‌کند

کاربران واتس‌اپ در حال حاضر می‌توانند پیام‌های خود را طوری تنظیم کنند که ۷ روز پس از ارسال به طور خودکار حذف شوند. ولی به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان می‌خواهد قابلیت حذف خودکار پیام ...

کاربران واتس‌اپ در حال حاضر می‌توانند پیام‌های خود را طوری تنظیم کنند که ۷ روز پس از ارسال به طور خودکار حذف شوند. ولی به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان می‌خواهد قابلیت حذف خودکار پیام را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران - در آینده بیشتر گسترش دهد.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، ظاهرا واتس‌اپ مشغول آزمایش قابلیتی برای حذف خودکار پیام ۲۴ ساعت بعد از ارسال است. توسعه این ویژگی از حدود یک ماه پیش آغاز شده و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران - فعلا فقط تصویری از نمونه‌ آن را روی آیفون در اختیار داریم. با این حال، ویژگی مذکور احتمالا برای کاربران اندروید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران - نیز منتشر خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران

البته هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که این قابلیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. محتواهای حذف‌شونده از طریق سرویس اسنپ‌چت رواج پیدا کردند و حالا رقبای واتس‌اپ یعنی تلگرام و سیگنال هم امکان ارسال این نوع پیام‌ها را فراهم می‌کنند. قابلیت جدید Fleet در توییتر هم تقریبا کارکرد مشابهی دارد.

واتس‌اپ وقتی برای اولین بار از این ویژگی رونمایی کرد گفت بازه زمانی هفت روزه را ارائه می‌کند تا به کاربران یادآوری کند که چت‌ها دائمی نیستند و در عین حال زمان کافی وجود داشته باشد تا افراد فراموش نکنند که مشغول چت درباره چه چیزی بوده‌اند.

قابلیت جدید حذف خودکار پیام‌ها احتمالا در کنار حذف ۷ روزه قرار می‌گیرد و به شکل مشابهی عمل می‌کند. یعنی کاربران می‌توانند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نور استان مازندران - تعیین کنند که متن، تصویر یا ویدیوهایشان بعد از مدت مشخصی حذف شود. البته مدیر گروه‌ها همچنان امکان مشاهده این پیام‌ها را خواهند داشت. فعلا هیچ راهی برای جلوگیری از کپی شدن یا عکس گرفتن از پیام‌ها وجود ندارد و نمی‌توان در این زمینه به اطمینان صد درصدی دست پیدا کرد.

اواسط اسفند در خبری اعلام شد که قابلیت حذف خودکار تصاویر هم به واتس‌اپ اضافه می‌شود. با آن قابلیت اگر تصویری را ارسال می‌کردید، پس از این که مخاطب شما از گفتگو خارج می‌شد، تصویر به‌طور خودکار از بین می‌رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone