🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14691.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

با این ترفندها بطور حرفه‌ای با اپ گالری سامسونگ کار کنید

گوشی‌های اندرویدی به اپ گوگل فوتوز (Google Photos) مجهز شده‌اند، اما برخی تولیدکنندگان گوشی مانند سامسونگ و شیائومی محصولاتشان را با برنامه گالری خودشان روانه بازار می‌کنند. اپ گالری سامسونگ ابزارهای مختلفی را در اختیار ...

گوشی‌های اندرویدی به اپ گوگل فوتوز (Google Photos) مجهز شده‌اند، اما برخی تولیدکنندگان گوشی مانند سامسونگ و شیائومی محصولاتشان را با برنامه گالری خودشان روانه بازار می‌کنند. اپ گالری سامسونگ ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در همین راستا می‌خواهیم ترفندهای آن را به شما آموزش دهیم.

اپ گالری سامسونگ در اختیار کاربران تمام دستگاه‌های گلکسی قرار دارد و البته می‌توانید در کنار آن، از گوگل فوتوز هم استفاده کنید. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - در ادامه نگاهی به ترفندهای گالری محصولات گلکسی خواهیم داشت، البته پیش از شروع باید به این موضوع اشاره کنیم که این ترفندها مربوط به اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 می‌شوند. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

انتخاب عکس مورد علاقه

اکثر گوشی‌های میان‌رده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - و پرچمدار سامسونگ به دوربین باکیفیتی مجهز شده‌اند که می‌توانید از آن برای ثبت خاطرات خود استفاده کنید. با این وجود شاید چندین عکس یا فیلم بگیرید تا به نتیجه و کیفیت دلخواه برسید و همین موضوع باعث اشغال - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - ظرفیت دستگاه شود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

اگر در پیدا کردن تصویر مورد علاقه‌تان با مشکل مواجه می‌شوید، می‌توانید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - همان زمان که عکس یا فیلم گرفتید، گزینه مناسب را انتخاب کنید و آن را به عنوان نمونه مورد علاقه ذخیره کنید. برای اینکار تصویر یا ویدیو را باز کرده و روی آیکون قلب در سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. تمام عکس‌هایی که آیکون قلب دارند در فولدر موارد مورد علاقه قرار می‌گیرند و می‌توانید به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

انتقال تصاویر به پوشه امن

سامسونگ همراه با اندروید ۷.۰ یا نوقا، فولدر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - امن را به تمام دستگاه‌های گلکسی اضافه کرد. این فولدر امن و مجزا برای نگهداری داده‌های حساس مانند فایل‌های مربوط به کار، فایل‌های مدیا یا ایمیل‌ها کاربرد دارد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

شما می‌توانید از این فولدر برای نگهداری تصاویر شخصی خود استفاده کنید. برای اینکار روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - بزنید و گزینه «Move to Secure Folder» یا انتقال به پوشه امن را انتخاب کنید. با لمس این گزینه، تصویر یا ویدیو به این فولدر منتقل می‌شود.

مخفی‌ کردن آلبوم‌ها

یکی دیگر از ترفندهای گالری سامسونگ برای محصولات سری گلکسی، مخفی کردن عکس‌ها و ویدیوهای شخصی است. بطور پیش فرض، این اپ One UI تمام فولدرهای موجود در دستگاه را به نمایش می‌گذارد، با این حال می‌توانید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - یک فولدر خاص را مخفی کنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

به سراغ بخش آلبوم در اپ گالری بروید، روی گزینه سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - مخفی کردن آلبوم‌ها یا Hide Albums را انتخاب کنید. در نهایت آلبوم‌هایی که می‌خواهید از منو مخفی شوند را غیرفعال کنید.

ادغام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - با وان درایو

چند وقتی می‌شود که سامسونگ و مایکروسافت همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند و اپ‌ها و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - سرویس‌های ردموندی‌ها از طریق محصولات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - گلکسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. سامسونگ Tasks هماهنگی خوبی با To Do مایکروسافت دارد و همچنین شاهد ادغام مناسبی میان سامسونگ نوت و مایکروسافت وان نوت هستیم. در کنار این موارد، با قابلیت همگام‌سازی مستقیم گالری با وان درایو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - روبه‌رو می‌شویم.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

روی دستگاه گلکسی خود اپ گالری را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید. در اینجا با آیدی مایکروسافت، قابلیت ادغام با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - وان درایو را فعال کنید. اگر صاحب کامپیوتر یا لپ‌تاپ ویندوزی باشید، چنین قابلیتی برای شما کاربردی خواهد بود چرا که می‌توانید روی نمایشگری بزرگتر به محتوای گالری گوشی خود دست پیدا کنید.

دسته‌بندی تصاویر مشابه

برای بسیاری از ما پیش آمده که برای ثبت تصاویر از یک واقعه یا منظره، با فشردن دکمه شاتر بیش از ۱۰ عکس مشابه بگیریم. این عکس‌ها فضای زیادی از دستگاه ما را اشغال می‌کنند و به همین دلیل، سامسونگ یک راه‌حل برای کاربرانش درنظر گرفته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

زمانی که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - در بخش تصاویر اپ گالری قرار دارید، روی آیکون مربع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار، سیستم تصاویر مشابه را دسته‌بندی می‌کند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - و فضای خالی بیشتری برای مشاهده سایر عکس‌ها ایجاد می‌شود.

تبدیل تصاویر و ویدیوها در هنگام اشتراک‌گذاری

تمام گوشی‌های هوشمند از فرمت HEIC برای تصاویر یا ویدیوهای +HDR10 پشتیبانی نمی‌کنند و سامسونگ از چنین موضوعی اطلاع دارد. به همین دلیل، کره‌ای‌ها گزینه‌ای برای تبدیل این تصاویر و ویدیوها به فرمت‌های رایج درنظر گرفته‌اند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

به تنظیمات گالری بروید و به سمت پایین صفحه اسکرول کنید. در اینجا دو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - گزینه برای تبدیل تصاویر HEIF و ویدیوهای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - +HDR10 به چشم می‌خورد که فرمت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - آن‌ها را در هنگام اشتراک‌گذاری تغییر می‌دهد. سیستم وظیفه این تغییر فرمت‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - را برعهده دارد.

حذف داده‌های مکانی

به سراغ یکی دیگر از قابلیت‌های حریم خصوصی اپ گالری محصولات گلکسی می‌رویم. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - بطور پیش فرض زمانی که تصویری را با فردی به اشتراک می‌گذارید، حاوی جزئیات مکانی است و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - در اختیار کاربر دیگر قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

سامسونگ به شما اجازه می‌دهد که این داده‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - مکانی را از عکس خارج کنید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - و بدون چنین اطلاعاتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. تصویر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - را باز کرده و روی آیکون اشتراک‌گذاری ضربه بزنید. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - در اینجا گزینه حذف داده‌ مکانی یا Remove Location Data را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - فعال کنید و آن را در اختیار دیگران قرار دهید.

اسمارت ویو سامسونگ

اسمارت ویو (Smart View) یکی از افزونه‌های کاربردی سامسونگ است و از طریق آن می‌توانید به سرعت محتوای داخل اپ گالری را در دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - می‌کنند، ببینید. برای مثال با استفاده از این ویژگی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - می‌توانید تصاویر یا ویدیوها را در دستگاه گلکسی کاربر دیگر به نمایش بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید محتوا را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ هم ببینید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

تصویر مدنظرتان را باز کرده و روی آیکون «پلی» در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - با اینکار می‌توانید تصویر را در دستگاه‌های تحت پشتیبانی ببینید.

جستجوی هوشمند سامسونگ

اپ گالری سامسونگ از قابلیت جستجوی هوشمند یا اسمارت سرچ بهره - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - می‌برد که برای استفاده از آن، باید یک تصویر را باز کنید و روی گزینه مشاهده در گوشه سمت راست صفحه ضربه بزنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

سیستم با استفاده از منوی جستجوی موجود در خود، به دنبال محتوای داخل تصویر می‌گردد. برای مثال اگر یک کیک مدنظرتان باشد، یک دستور پخت مشابه برایتان از پلتفرم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - پینترست پیدا می‌کند. شما همچنین می‌توانید به کمک جستجوی آمازون به دنبال کتاب‌ها و اشیاء دیگر بگردید. برای مثال می‌توانید بطور آنلاین آن‌ها را سفارش دهید.

قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - ویرایشی

برای آخرین ترفند این مقاله به سراغ توانایی‌های ویرایشی اپ گالری رابط کاربری One UI محصولات گلکسی سامسونگ می‌رویم. این برنامه گزینه‌های ویرایشی زیادی دارد که می‌توانند کاربران را از اپ شخص ثالث بی‌نیاز - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

تصویر مدنظرتان را باز کرده و روی آیکون ویرایش در پایین صفحه ضربه بزنید. برای این عکس می‌توانید از فیلترهای زیادی استفاده کنید یا حتی فیلترهای بیشتری را از گلکسی استور دانلود کنید. در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - این اپ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - همچنین می‌توانید به سراغ استیکرها، تصاویر و حتی متن بروید. در حالت کلی توانایی‌های ویرایشی این برنامه را می‌توان کاملا قابل قبول دانست.

با استفاده از ترفندهای بالا می‌توانید مانند یک فرد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - حرفه‌ای با اپ گالری در گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ کار کنید و از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - آن بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone