🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14689.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارش رگولاتوری: مشترکین اینترنت ثابت در سال ۹۹ از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کردند

مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهن‌باند ثابت تا پایان سال ۱۳۹۹، بیش از ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد بوده که از فناوری‌های اینترنت پرسرعت، شامل ADSL، VDSL ،  FTTX و TD-LTE با سرعت‌های متفاوت ...

مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهن‌باند ثابت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - تا پایان سال ۱۳۹۹، بیش از ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد بوده که از فناوری‌های اینترنت پرسرعت، شامل ADSL، VDSL ،  FTTX - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - و TD-LTE با سرعت‌های متفاوت بهره می‌برند. با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - این حساب ضریب نفوذ اینترنت ثابت در کشور به ۱۲.۶۱ درصد رسیده است. همچنین ضریب نفوذ اینترنت سیار در کشور در سال گذشته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - از ۱۰۰ درصد گذشته و حالا بیش از ۸۴ میلیون مشترک اینترنت سیار وجود دارد، یعنی تقریبا هم جمعیت کل کشور.

آمار ۹ میلیون و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - ۷۱۸ هزار نفری سه ماهه سوم سال ۹۹ در پایان سال به بیش از ۱۰ میلیون رسید و تقریبا کمی کمتر از نهصد هزار  نفر به آن افزوده شد. این آمار سازمان تنظیم مقررات تا پایان سال ۱۳۹۹ حاکی از آن است که تعداد مشترکان خانگی اینترنت X-DSL مربوط به شرکت مخابرات ایران، بیش از چهار میلیون و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - ۵۹۹ بوده و تعداد اشتراک‌های اداری و تجاری این سرویس، بیش از ۳۳۶ هزار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - بوده که مجموع اشتراک‌های سرویس را به چهار میلیون و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - ۹۳۵ هزار و ۶۶۲ می‌رساند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان

شرکت مخابرات ایران بیشترین مشترک را در بین مصرف‌کنندگان اینترنت ثابت خانگی دارد و پس از آن شرکت‌های شاتل، آسیاتک و نداگسترصبا و فن آوا فرار دارند. در این آمار اعلام شده که ۵۲ هزار و ۱۸۲ روستا به اینترنت ثابت مجهز هستند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - در مجموع ۳ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۴۸۱ مشترک از این روستاها وجود دارد.

آمار رگولاتوری حاکی از آن است که مشترکان تعداد مشترکان خانگی اینترنت فیبر نوری مخابرات ایران تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹، بالغ‌بر ۱۴۹ هزار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - و ۱۵۴ مشترک بود و تعداد اشتراک‌های اداری و تجاری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - این سرویس، ۱۰ هزار و ۲۶۸ مشترک بوده که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - مجموع اشتراک‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - فیبر نوری مخابرات را به ۱۵۹ هزار و ۴۲۲ می‌رساند.

با این تفاصیل باید گفت ضریب نفوذ اینترنت ثابت در کشور به ۱۲.۶۱ درصد رسیده است و این آمار کمی بیشتر از یک درصد نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته رشد داشته است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان

ضریب نفوذ اینترنت سیار هم در سال گذشته از ۱۰۰ درصد عبور کرد و حالا به ۱۰۰.۱۹ درصد رسیده است. این آمار پیش‌تر ۹۲.۴۹ درصد اعلام شده بود و نشان می‌دهد که رشد اینترنت سیار مانند همیشه با شیب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - زیادی به سمت بالاست. در حال حاضر ۸۴ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۲۸ مشترک اینترنت سیار در ایران وجود دارد که این آمار نسبت به آمار پیش‌تر اعلام شده نزدیک به ۷ میلیون بیشتر شده است.

ضریب تلفن همراه و ثابت

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان

ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور نیز به مرز ۱۵۶ درصد (به طور دقیق ۱۵۵.۹۵ درصد) رسیده است. این آمار در سه ماهه سوم سال ۹۹ به عدد ۱۵۱.۸ درصد رسیده بود.

همانند قبل بیشترین کاربران اپراتورها به ترتیب به همراه اول و ایرانسل و رایتل تعلق دارد. در سه ماهه پایان سال مشترکین همراه اول بیشترین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - رشد را در بین سایر اپراتورها داشتند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - حالا همراه اول در حال حاضر به طور کلی ۷۰ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۸۶ خط فعال دارد. این آمار در ایرانسل به ۵۶ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۴۰ مورد می‌رسد. رایتل نیز با داشتن ۴ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۱۴ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - خط فعال در این بازار فعالیت دارد.از نظر پوشش دهی همراه اول ۹۶.۹ درصد جمعیتی کشور را در برمی‌گیرد و ایرانسل نیز ۸۷.۲۱ درصد. رایتل نیز توانسته ۵۸ درصد جمعیتی کشور را پوشش دهد.

ضریب نفوذ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - تلفن ثابت نیز در کشور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بیجار استان کردستان - به ۳۴.۶۷ درصد رسیده است. و در حال حاضر ۲۹ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۷۸ خطوط دایر ثابت در کشور وجود دارد و البته ۳۸ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۴۴۰ خط تلفن به طوری کلی در کشور ثبت شده است. برای خواندن گزارش کامل رگولاتوری می‌توانید این فایل PDF را دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone