🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14669.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آتش‌سوزی در کارخانه یکی از تامین‌کنندگان اپل ۸ کشته برجای گذاشت

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه‌ای متعلق به یکی از تامین‌کنندگان اپل به نام «Casetek» در شانگهای، منجر به مرگ ۸ نفر از جمله ۲ آتش‌نشان شد. طبق گزارشی، آتش‌سوزی در این کارخانه متعلق به «Shengri Electronic ...

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه‌ای متعلق به یکی از تامین‌کنندگان اپل به نام «Casetek» در شانگهای، منجر به مرگ ۸ نفر از جمله ۲ آتش‌نشان شد.

طبق گزارشی، آتش‌سوزی در این کارخانه متعلق به «Shengri Electronic Technology» در روز پنجشنبه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - شروع شده و تا جمعه صبح ادامه داشته است. طبق - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - بیانیه مقامات دولتی منطقه‌ای، در مجموع ۸ نفر جان خود در این آتس‌سوزی از دست داده‌اند که شامل ۶ شهروند و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - ۲ آتش‌نشان می‌شود.

این آتش‌نشانان در نیمه شب در ماموریت جستجو در کارخانه گیر افتاده و جان خود را از دست داده‌اند تا مجموع جان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - باختگان به ۸ نفر برسد.

آتش کل کارخانه را دربر گرفته و گستردگی آن به اندازه‌ای بود که برای خاموش کردن آن بیش از ۹۰۰ آتش‌نشان، ۱۲۳ ماشین آتش‌نشانی و ۸ ربات مشارکت داشتند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی

در حال حاضر تحقیقات درباره علت آتش‌سوزی وجود دارد و هنوز مقامات به دلیل مشخصی برای وقوع آن دست پیدا نکرده‌اند. با این وجود، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - به گفته مقامات دولتی منطقه‌ای، این آتش‌سوزی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - تاثیر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - چندانی روی آلودگی هوا یا آب این منطقه نداشته. این کارخانه در منطقه «جینشان» در جنوب شرقی شانگهای واقع شده است.

در سال ۲۰۲۰ گروه Casetek شرکت Shengri Electronic Technology - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - را تصاحب کرد، البته خود Casetek تحت مالکیت پگاترون قرار دارد. Casetek در زمینه ساخت پوسته و قاب مک‌بوک‌ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - و آیپدهای اپل فعالیت دارد، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - با این حال نمی‌دانیم آتش‌سوزی در زیرمجموعه Casetek چه مشکلاتی در زنجیره تامین ایجاد می‌کند.

این احتمال وجود دارد که تولید این محصولات با مشکل مواجه شود و برنامه زمانی اپل تغییر کند. کوپرتینویی‌ها به تازگی از آیپد پرو ۲۰۲۱ با چیپ M1 رونمایی کرده‌اند که در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - نیمه اول خرداد ماه از راه می‌رسد، شاید آتش‌سوزی اخیر باعث عرضه محدود این تبلت‌ها شود یا اینکه اپل مجبور شود عرضه آن‌ها را به تعویق بیندازد. البته هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و شاید این آتش‌سوزی اصلا تاثیری روی برنامه‌های اپل نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روهینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ یک سوالی دارم بلوار جهاد دلیجان تعمیر لباسشویی گرنیه WA946 هم دارید؟
پاسخ: بله در بلوار جهاد شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کاس نوشته شده درتاریخ 1402/03/16
آفرین به شرکت الو برای انجام تعمیرات بی نقص و عالی بر روی لباسشویی گرنیه WNEI84BS در دلیجان! مشتری با رضایتی عالی از خدمات شما مراجعه کرده و همین امر نشان دهنده کار خوبی است که شما انجام داده‌اید. برای انجام تعمیرات در منزل، شعبه الو در دلیجان باعث رضایت بیشتر مشتریان شما شده است. به امید همکاری های مستمر و موفق بیشتر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone