🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40539.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جریمه 800 هزار روبلی تلگرام؛ تاوان عدم همکاری با دولت روسیه

اخیرا دادگاهی در مسکو روسیه، به علت عدم ارائه کلید های رمزگشایی پیام های کاربران تلگرام، به دولت این کشور، شرکت اپ پیام رسان مذکور را به مبلغ 800 هزار روبل، معادل 14 هزار دلار ...

اخیرا دادگاهی در مسکو روسیه، به علت عدم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - ارائه کلید های رمزگشایی پیام های کاربران تلگرام، به دولت این کشور، شرکت اپ پیام رسان مذکور - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - را به مبلغ 800 هزار روبل، معادل 14 هزار دلار آمریکا، جریمه کرده.

از مدت ها قبل مقامات روسیه درخواست ایجاد یک درب پشتی برای دسترسی به تلگرام را داشتند

گفتنی است، پیشتر مقامات رسمی دولت روسیه به این بهانه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - که تلگرام ارتباط میان تروریست ها را تسهیل می کند، مدیر این پیام رسان را تحت فشار قرار داده بودند تا با ایجاد یک درب پشتی، برای آنها امکان دسترسی به داده های کاربران را فراهم کند. در نهایت در تیر سال جاری پاول - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - دورف، بنیان گذار و مدیر تلگرام، اعلام کرد برای ثبت کمپانی اش در رگولاتوری این کشور با مقامات به توافق رسیده است. البته وی به کاربران اطمینان خاطر داد که حتی یک بایت از اطلاعات خصوصی آن ها را با مقامات این کشور به اشتراک نخواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که جریمه جدید به معنی ممنوعیت کامل فعالیت این پیام رسان در روسیه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - نیست و با توجه به مبلغ پایین آن، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - به نظر می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - رسد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کامیاران استان کردستان - این رأی بیشتر جنبه نمایشی و البته هشدار داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone