🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26894.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رئیس پلیس فتا: خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی ممنوع است

رئیس پلیس فتا اعلام کرده خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی ممنوع است و کانال هایی با عنوان خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی وجود ندارد. فروش اعضاء بدن و نه ...

رئیس پلیس فتا اعلام کرده خرید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - و فروش اعضای بدن در فضای مجازی ممنوع است و کانال هایی با عنوان خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی وجود ندارد.

فروش اعضاء بدن و نه اهداء آن، مدت‌هاست که از مرز کاغذ نوشته‌های روی دیوار‌ها گذشته و شکل جدیدتری به خود گرفته؛ حالا افرادی که می‌خواهند اعضاء بدن خود را بفروشند، در فضای مجازی کبد، کلیه و سایر اعضاء بدن خود را آگهی می‌کنند. از سوی دیگر دلالی آنلاین اعضاء بدن بستری مناسب را برای کلاهبرداری از افراد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیازمند به پیوند اعضاء فراهم کرده است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان

سردار «وحید مجید» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرده که هر گونه خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی برابر اطلاعیه وزارت بهداشت ممنوع است و تنها زیر نظر وزارت بهداشت انجام می شود:

«چنانچه موردی در کانال های فضای مجازی دیده شود قطعا برخورد می شود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - به عنوان مثال در یک مورد، کانالی در فضای مجازی در مورد فروش کلیه فعالیت داشت که تحت رصد پلیس فتا قرار گرفت و در نهایت با پیگیری قضائی این کانال مسدود شد.»

به گفته سردار وحید مجید چنانچه پلیس به موردی در زمینه خرید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - و فروش مواد مخدر برخورد کند قطعا برخورد های قانونی صورت می گیرد: «ولی در سطح آشکار چنین چیزی وجود ندارد و اگر هم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - باشد بسیار انگشت شمار است. احتمال دارد در حوزه های خصوصی چنین مواردی وجود داشته باشد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - اما در سطح عمومی رصد دقیقی داریم.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نجف آباد استان اصفهان

سال گذشته سرهنگ «تورج کاظمی» نیز تاکید داشته بود که پلیس بر این سایت‌ها نظارت دقیقی دارد ولی باید گفت که این سایت‌ها و کانال‌ها و صفحات مجازی همچنان در سطح اینترنت وجود دارد.

خرید و فروش کلیه و دیگر اعضای بدن مدتهاست که در فضای مجازی ادامه دارد و با وجود هشدارها و پیگیری‌های پلیس فتا هنوز ریشه‌کن نشده است. گفتنیست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران نیز تاکید کرد که با دستور دادسرای جرایم رایانه‌ای و فن آوری اطلاعات به پلیس فتا، سایت‌های فعال در خرید و فروش کلیه و دیگر اعضاء بدن توقیف و کلیه اعضای فعال در آن به دادسرا معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone