🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14772.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت غیرفعال کردن میکروفون و دوربین به لایو اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام در جدیدترین بروزرسانی خود دو قابلیت جدید در رقابت با کلاب هاوس در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند در زمان میزبانی برنامه‌های زنده (لایو) میکروفون و دوربین را بنا بر نیاز خود قطع ...

اینستاگرام در جدیدترین بروزرسانی خود دو قابلیت جدید در رقابت با کلاب هاوس در اختیار کاربران - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار می‌دهد تا بتوانند در زمان میزبانی برنامه‌های زنده (لایو) - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - میکروفون و دوربین را بنا بر نیاز خود قطع کنند.

قابلیت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - قطع کردن میکروفون و همچنین دوربین در زمان لایو، بی‌شک مورد توجه کاربرانی که جلسات آنلاین خود را از طریق این شبکه اجتماعی برگزار می‌کنند، قرار خواهد گرفت.

هنگامی که کاربران امکان قطع دوربین را در حین برگزاری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - برنامه زنده داشته باشند، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌توانند علاوه بر حضور در جلسات آنلاین، به کارهای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - دیگری نیز برسند یا در محیطی که قرار دارند به راحتی حرکت کرده و نگران فعال بودن دوربین نباشند. همچنین قابلیت غیرفعال کردن دوربین برای افرادی که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - در حین صحبت کردن تمایلی به خیره شدن به دوربین ندارند و بعضا اعتماد به نفس خود را در مقابل دوربین از دست می‌دهند نیز بسیار مفید خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی

قطع کردن میکروفون نیز گزینه بسیار مناسبی در برنامه‌های زنده اینستاگرامی است. در بسیاری مواقع ممکن است سر و صدای محیط، مانع از برگزاری جلسه لایو با کیفیت شود یا یکی از میزبان‌ها درگیر تماس تلفنی شده یا لازم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - باشد با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - کسی صحبت کند. با کمک قابلیت‌های جدید، میزبان لایو می‌تواند برای دقایقی دوربین و میکروفون را قطع کرده و بدون اینکه در جریان برنامه زنده خللی ایجاد شود، پس از گذشت دقایقی به جلسه بازگردد.

در واقع با کمک قابلیت قطع میکروفون و دوربین در هنگام برگزاری برنامه‌های زنده از طریق اینستاگرام، میزبان‌ها راحت‌تر از قبل می‌توانند جلسات لایو را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - مدیریت کرده و کار را پیش ببرند.

طی هفته‌های اخیر اینستاگرام با قابلیت‌های دیگری نیز برای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آشتیان استان مرکزی - جلب نظر کاربران به روز شده است. ماه گذشته گفته شده بود که این شبکه اجتماعی امکان برگزاری لایو چهار نفره را در اینستاگرام رومز اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوش آذر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone