🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14758.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر مجهز می‌شود

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرده اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود تا صاحبان کسب و کارها بتوانند از طریق این شبکه اجتماعی درآمد بیشتری به دست بیاورند. ویژگی‌های جدید نه تنها به کسب درآمد ...

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرده اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود تا صاحبان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - کسب و کارها بتوانند از طریق این شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - درآمد بیشتری به دست بیاورند. ویژگی‌های جدید نه تنها به کسب درآمد بیشتر صفحات پرمخاطب اینستاگرام کمک می‌کند، بلکه به مشاغل کمتر شناخته شده نیز کمک می‌‌کند تا فروش بیشتری داشته باشند.

ویژگی‌های جدید به برندها کمک می‌کنند تا با انتشار محتوای مناسب بتوانند مشتریان مرتبط با حوزه کاری خود را راحت‌تر به سمت صفحات مربوطه هدایت کنند.

در حال حاضر بسیاری از شبکه‌های اجتماعی در ازای انتشار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - محتواهای خاص یا تبلیغاتی که کاربران را به سمت محصولات و خدمات موردنیازشان هدایت می‌کند،‌ هزینه‌ای دریافت می کنند. اینستاگرام قصد دارد نقش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - پررنگ‌تری در هدایت مشتریان به سمت ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات داشته باشد و به شرکت‌های مختلف کمک کند تا در این شبکه اجتماعی بیشتر و موثرتر از قبل دیده شوند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان

با چنین رویکردی کاربران می‌توانند شرکت‌های منحصر به فرد و متناسب با نیاز خود را راحت‌تر از قبل در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - شبکه اجتماعی پیدا کنند و صاحبان کسب و کار نیز با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - کمک مشتریان متناسب با فعالیت خود می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

سال گذشته فیسبوک و اینستاگرام قدم بزرگی در مسیر تسهیل خرید اینترنتی برداشتند. قابلیت Facebook Shops به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیج فیسبوک یا اینستاگرام را برای دنبال کنندگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. فیسبوک می‌گوید این قابلیت به کسب و کارهای کوچکی که به خاطر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک می‌کند.

کسب و کارها به کمک قابلیت Shops می‌توانند قسمتی از صفحه فیسبوک یا اینستاگرام خود را به یک «فروشگاه» اختصاص دهند و کاتالوگ محصولات را برای خرید در معرض - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - نمایش کاربران قرار دهند. خریدها در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - فیسبوک انجام نشده و مشتری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - از صفحه محصول به وب‌سایت کسب و کار هدایت خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان

اکنون قرار است قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - بیشتری به Shops اضافه شود. علاوه بر این، اینستاگرام روی ویژگی دیگری با عنوان «بازار محتوای مارک دار» (branded content marketplace) کار می‌کند که مجددا به کسب درآمد بیشتر شرکت‌‌‌ها و برندهای مختلف کمک می‌کند. هنوز ساختار و جزئیات این ابزارها به اشتراک گذاشته نشده ولی آنچه مشخص است، قابلیت‌های جدید شرایط - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - مطلوب‌تری را برای مشاغل مختلف در کسب درآمد بیشتر فراهم می‌کند.

این شرکت در حال توسعه ابزارها و قابلیت‌های جدیدی است تا بتواند جایگاه محکم‌تری را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - برای خود در بین کاربران ایجاد کند. اینستاگرام در تلاش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسدآباد استان همدان - است تا صاحبان مشاغلی که به تازگی به این شبکه اجتماعی نیز پیوسته‌اند بتوانند از طریق صفحات فروشگاهی خود به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone