🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14764.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

فروش جهانی پلی استیشن ۵ از مرز ۷.۸ میلیون دستگاه عبور کرد

سونی امروز با انتشار گزارش سال مالی ۲۰۲۰، از فروش جهانی ۷.۸ میلیون پلی استیشن ۵ از زمان عرضه در نوامبر سال گذشته میلادی خبر داد. امروز شرکت‌های مختلفی گزارش مالی خود را منتشر کرده‌اند ...

سونی امروز با انتشار گزارش سال مالی ۲۰۲۰، از فروش جهانی ۷.۸ میلیون پلی استیشن ۵ از زمان عرضه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - در نوامبر سال گذشته میلادی خبر داد.

امروز شرکت‌های مختلفی گزارش مالی خود را منتشر کرده‌اند و پس از مایکروسافت و آلفابت، اینبار نوبت به شرکت ژاپنی سونی رسیده. در این گزارش، اطلاعاتی درباره کنسول جدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.

در حال حاضر جهان با کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند که این موضوع روی فروش بسیاری از محصولات از کامپیوترها گرفته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - تا کنسول‌ها و خودروها تاثیر گذاشته. با این وجود سونی توانسته از زمان عرضه پلی استیشن ۵ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - بیش از ۷.۸ میلیون کنسول بفروشد.

از این ۷.۸ میلیون کنسول، ۳.۳ میلیون آن در سه ماه اول ۲۰۲۱ در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - اختیار خریداران قرار گرفته‌اند. با توجه به آمار، پلی استیشن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - ۵ نسبت به نسل گذشته‌اش در بازه زمانی مشابه عملکرد بهتری داشته. در چنین محدوده زمانی، سونی توانسته بود ۷.۶ میلیون پلی استیشن ۴ بفروشد، البته تقاضای بالاتر از تامین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - PS5 را هم باید مدنظر قرار دهیم.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان

در کنار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - فروش بالای این کنسول، تعداد کاربران سرویس پلی استیشن پلاس هم رشد ۱۴.۷ درصدی را تجربه کرده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - و حالا ۴۷.۶ میلیون مشترک دارد. سود عملیاتی بخش پلی استیشن در سال مالی ۲۰۲۰ به ۳.۱۴ میلیارد دلار رسیده که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - یک رکورد برای سونی محسوب می‌شود.

در سال - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - مالی ۲۰۲۰ سونی، ۳۳۸.۹ میلیون بازی برای کنسول‌های PS5 و PS4 فروخته شده‌اند. ۱۷ درصد این بازی‌ها یعنی ۵۸.۴ میلیون کپی، مربوط به استودیوهای سونی می‌شود. ژاپنی‌ها انتظار دارند درآمد بازی‌های استودیوهای آن‌ها در سال مالی ۲۰۲۱ بیشتر از ۲۰۲۰ باشد.

در گذشته نه چندان دور NPD در گزارشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - اعلام کرد پلی استیشن ۵ سریعترین فروش کنسول را در تاریخ آمریکا تجربه می‌کند. با این وجود، در ماهه اول ۲۰۲۱ کنسول سوییچ نینتندو پرفروش‌تر از PS5 سونی در آمریکا بود که البته یکی از دلایل این موضوع، کمبود کنسول بازی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - ژاپنی‌ها در بازار است.

سونی توانسته یک میلیون کنسول PS4 دیگر بفروشد تا میزان فروش این کنسول محبوب را به ۱۱۵.۹ میلیون واحد برساند. ژاپنی‌ها در فصل قبلی ۱.۴ میلیون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریمان استان خراسان - پلی استیشن ۴ فروخته بودند، بنابراین فروش این کنسول کاهش ۲۸.۶ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone