🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14777.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ در انتظار ویچر

هفت سنگ این هفته را با خبر بازی مورد انتظار ویچر شروع می‌کنیم که سی‌دی پروجکت حدود هشت ماه پیش، خبر آن را منتشر کرد. این بازی مثل Pokemon Go یک عنوان واقعیت افزوده است ...

هفت سنگ این هفته را با خبر بازی مورد انتظار ویچر شروع می‌کنیم که سی‌دی پروجکت حدود هشت ماه پیش، خبر آن را منتشر کرد. این بازی مثل Pokemon Go یک عنوان واقعیت افزوده است البته با خون و خونریزی فراوان، چرا که قرار است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - در نقش ویچر قرار بگیرید و هیولاها را سلاخی کنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

بازی این تابستان سافت لانچ خواهد شد اما اگر می‌خواهید دسترسی زودرس داشته باشید، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - میتوانید از این لینک، ثبت‌نام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - کنید تا از اولین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - کسانی باشید که بازی ویچر را تجربه می‌کنند. متاسفانه این امکان فعلا فقط برای کاربران اندروید وجود دارد و درباره‌ی انتشار بازی برای سیستم عامل آی او اس اطلاعاتی در دست نیست.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

اما ویچر تنها بازی خشن هفت سنگ این هفته نیست؛ زیرا بازی Eastern Market Murder هم به زودی منتشر خواهد شد. این بازی که اولین عنوان در حوزه‌ی جرایم واقعی است، داستان پرونده‌های جرم و جنایت و قتل‌های واقعی را روایت می‌کند که باید آن‌ها را حل کنید و قاتل را پیدا کنید تا به سزای اعمالش برسد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار هم بازی Lost Light بود که  NetEase در همین هفته برنامه‌ی بتای آن را در استرالیا و نیوزلند آغاز کرد. داستان بازی از این قرار است که شما و بازیکنان دیگر در یک گروه ویژه عضو می‌شوید که باید به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - پایگاه دشمن نفوذ کند، تجهیزات آن‌ها را بدزدد و به پایگاه خودی بیاورد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

بازی Albion Online هم بالاخره پس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - از چهارسال برای پیش ثبت‌نام در دسترس قرار گرفته است و این تابستان به صورت جهانی عرضه می‌شود تا بازیکنان بتوانند به صورت کراس پلتفرم این بازی را تجربه کنند. بر طبق اسکرین‌شات‌ها و اطلاعات منتشر شده، تجربه‌ی بازی موبایل تقریبا مشابه همان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - چیزی است که از بازی در کامپیوترهای شخصی دیده‌ایم.

Warhammer 40,000: Mechanicus

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

نسخه‌ی موبایل بازی Warhammer 40,000: Mechanicus مشابه بازی استراتژیکی است که قبلا برای کامپیوترهای شخصی و کنسول منتشر شده بود. کیفیت ساخت بازی بسیار خوب است و اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک هستید حتما از آن لذت می‌برید اما صفحه‌ی موبایل کمی برای این بازی مناسب نیست، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - خصوصا اگر تلفن‌همراهتان صفحه‌نمایش کوچکی داشته باشد و بهتر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - است با تبلت به سراغش بروید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

Warhammer 40,000: Mechanicus‏

سازنده: Kalypso - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - Media Group GmbH قیمت: 11.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - و iOS حجم: 1900/52 مگابایت زبان:

Machinika Museum

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

Machinika Museum یک بازی پازلی جدید و خلاقانه است که در آن باید پازل‌های مختلف را حل کنید و  از دستگاه‌های عجیب و غریب سر در بیاورید تا از اتاقی که در آن گیر افتاده‌اید بیرون بروید. بنابراین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - اگر یک بازی اسکیپ روم جدید و چالش برانگیز می‌خواهید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - بهتر است سری به این بازی بزنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

Machinika Museum‏

سازنده: Plug - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - In Digital قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 603.1/64 مگابایت زبان:

Tender: Creature Comforts

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

هر چند که نام Kenny Sun پازل‌هایی مثل Kubrix - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - و YANKAI'S DIAMOND - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - را به یاد می‌آورد اما این بار به سراغ یک سبک کاملا جدید رفته است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - و بازی‌ای طراحی کرده که بر اساس گفتگو با سایر شخصیت‌ها جلو می‌رود. بازی به سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط نیاز دارد.

Tender: Creature Comforts‏

Tender: Creature Comforts‏

سازنده: Kenny Sun قیمت: 2.99 دلار دسته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - iOS حجم: 355.9/132 مگابایت زبان:

Raging Loop

ویچر

  • بازی آنلاین است

بازی Raging Loop رسما یک ویژوال ناول است که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - می‌توانید در موبایل تجربه‌اش کنید. این بازی علاوه بر به کار گرفتن طراحی بصری عالی و جذاب، داستانی ترسناک و روانشناسانه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - را روایت می‌کند که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - هیجان زیادی دارد. اگر هوس یک ماجراجویی درست و حسابی به سرتان زده، بازی Raging Loop انتخاب خوبی است.

Raging Loop

Raging - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - Loop

سازنده: KEMCO قیمت: 29.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 30 مگابایت زبان:

PAKO Rumble

ویچر

  • بازی آفلاین است

شاید اسم این بازی برایتان اصلا آشنا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - نباشد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - اما سری بازی‌های PAKO - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - یکی از اولین‌های موبایل در سبک رانندگی و بقا بودند که بازیکنان زیادی را به خود جذب کرد و به محبوبیت رسید. حالا بازی با ظاهری مدرن‌تر برگشته و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - شما را در یک جاده‌ی بی انتها قرار می‌دهد و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاندیز استان خراسان - باید تلاش کنید تا حد ممکن جلو بروید.

PAKO Rumble

PAKO Rumble

سازنده: Tree Men Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 21.10 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone