🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14771.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M42 5G با اسنپدراگون 750G و دوربین اصلی چهارگانه معرفی شد

سامسونگ از گوشی گلکسی M42 5G رونمایی کرد تا با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار، در کنار گلکسی A32 5G به یکی از ارزان‌ترین موبایل‌های 5G کره‌ای‌ها تبدیل شود. این گوشی هوشمند که بر اساس ...

سامسونگ از گوشی گلکسی M42 5G رونمایی کرد تا با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار، در کنار گلکسی A32 5G به یکی از ارزان‌ترین موبایل‌های 5G کره‌ای‌ها تبدیل شود.

این گوشی هوشمند که بر اساس گلکسی A42 5G توسعه پیدا کرده، قیمتی نزدیک به ۲۹۵ دلار دارد، البته کاربران در هند تحت شرایط خاصی می‌توانند نزدیک به ۲۷ دلار هم تخفیف بگیرند تا به یک گوشی 5G کاملا مقرون به صرفه دست پیدا کنند. این دستگاه در رنگ‌های مشکی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - و خاکستری وارد بازار می‌شود.

مشخصات گلکسی M42 5G

کره‌ای‌ها برای این موبایل 5G از یک نمایشگر ۶.۶ ایچی سوپر امولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس استفاده کرده‌اند که زیر آن سنسور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - اثر انگشت قرار دارد و در بالای آن، برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. این دستگاه بطور پیش فرض دارای اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 است.

همانطور که سامسونگ در گذشته گفته بود، قدرت گلکسی M42 5G را چیپ اسنپدراگون 750G تامین می‌کند که توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - همراهی می‌شود، البته امکان استفاده از کارت حافظه هم وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان

سامسونگ برای عاشقان سلفی یک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - دوربین ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و گوشی ارزان قیمتش را به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز کرده. این گوشی همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۵ مگاپیگسلی ماکرو بهره می‌برد. کاربران با دوربین اصلی و سلفی می‌توانند ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بگیرند.

این گوشی 5G سامسونگ از دو سیمکارت، وای فای، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند. در نهایت انرژی گلکسی M42 5G توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است.

این دستگاه که از فناوری Knox سامسونگ، فولدر امن و سامسونگ پی پشتیبانی می‌کند، احتمالا غیر از بازار هند در کشورهای دیگری هم برای فروش عرضه می‌شود تا سهم کره‌ای‌ها را در بازار گوشی‌های 5G افزایش دهد.

- تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستارا استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone