🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14757.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی و سامسونگ احتمالا با همکاری هم تراشه‌ای با هسته Cortex-X2 می‌سازند

شیائومی و سامسونگ ظاهرا با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند تا یک تراشه اختصاصی جدید بسازند. طبق گزارش‌ها، این دو شرکت در زمینه توسعه این تراشه تاکنون با هم پنج جلسه داشته‌اند و قرار است این ...

شیائومی و سامسونگ ظاهرا با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند تا یک تراشه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - اختصاصی جدید بسازند. طبق گزارش‌ها، این دو شرکت در زمینه توسعه این تراشه تاکنون با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - هم پنج جلسه داشته‌اند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - قرار است این پردازنده را بر مبنای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - هسته‌های کورتکس X2 آرم تولید کنند.

به گزارش CLIEN.NET، شرکت آرم هنوز کورتکس X2 را معرفی نکرده، ولی انتظار داریم که این معماری را در دنباله سال ببینیم. کوالکام هم درست مثل شیائومی و سامسونگ احتمالا در ادامه سال از معماری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - جدیدی برای نسل بعدی چیپست‌های پرچمدار خود پرده برمی‌دارد. حتی گفته شده که سامسونگ هم می‌خواهد از این هسته‌ها در تراشه‌های اختصاصی اگزینوس استفاده کند.

این گزارش در ادامه می‌گوید شیائومی گرافیک Mali آرم را به گرافیک ترکیبی سامسونگ و AMD ترجیح می‌دهد چون محصول ترکیبی این دو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - شرکت احتمالا در تعداد محدودی ساخته خواهد شد. بازار اندروید در چند وقت اخیر شاهد حرکت‌های بیشتری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - به سمت چیپست‌های سفارشی بوده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان

اپل سال‌هاست که تراشه‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - اختصاصی آیفون را خودش می‌سازد و اخیرا تولید تراشه‌های مک را هم آغاز کرده. از آن سو، گفته می‌شود گوگل هم در حال کار روی تراشه‌ای موسوم به Whitechapel است که احتمالا روی پیکسل ۶ به کار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - گرفته خواهد شد و در فصل پاییز به بازار می‌آید. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - البته ساخت ریزپردازنده ایده جدیدی برای گوگل نیست. این شرکت قبلا تراشه‌هایی مثل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - Pixel Visual Core و Neural Core را ساخته بود و با آن‌ها به موفقیت‌های زیادی دست یافت.

متاسفانه گزارش امروز هنوز توسط منبع دیگری به تایید نرسیده، بنابراین بهتر است آن را قطعی تلقی نکنیم. ولی پیش‌تر گزارش شده بود که موبایل‌سازان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - چینی مایلند برای خودشان تراشه سفارشی بسازند. در نتیجه، همکاری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - شیائومی با سامسونگ که در این زمینه چندین سال تجربه دارد، چندان عجیب نخواهد بود. ساخت یک تراشه اختصاصی به شیائومی کمک خواهد کرد تا علاوه بر نرم‌افزار بتواند کنترل بیشتری روی سخت‌افزار محصولات خود داشته باشد و تجربه کاربری بهتری را ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone