🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14770.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

روسیه اپل را به دلیل سوءاستفاده از بازار اپلیکیشن‌ها، ۱۲ میلیون دلار جریمه کرد

روسیه بخاطر نقض قوانین ضد انحصار و سوءاستفاده از موقعیت در بازار اپلیکیشن‌ گوشی‌های هوشمند، اپل را ۱۲ میلیون دلار جریمه کرد. مرداد ماه گذشته، سرویس ضد انحصار دولت فدرال روسیه موسوم به «FAS» اپل ...

روسیه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - بخاطر نقض قوانین ضد انحصار و سوءاستفاده از موقعیت در بازار اپلیکیشن‌ گوشی‌های هوشمند، اپل را ۱۲ میلیون دلار جریمه کرد.

مرداد ماه گذشته، سرویس ضد انحصار دولت فدرال روسیه موسوم به «FAS» اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - را به خاطر سوءاستفاده از قدرتی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - در اپ استور دارد،  مجرم شناخت و از این شرکت خواست تا پاسخگو باشد.

اردیبهشت ماه سال ۹۸ نیز شرکت کسپرسکی به دلیل عدم انتشار اپ «Safe Kids» در اپ‌استور از اپل شکایت کرد. آژانس FAS پس از دریافت این شکایت، کار رسیدگی به پرونده کوپرتینویی‌ها را آغاز کرد تا وضعیت سیاست‌های ضدرقابتی اپل را مورد بررسی قرار دهد. در آن مقطع زمانی، اپل اعلام کرد که این اپلیکیشن به دلیل در معرض خطر قرار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - دادن «امنیت و حریم خصوصی کاربران» مجوز انتشار در اپ استور را دریافت نکرده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل

اکنون اپل توسط این نهاد مجبور به پرداخت جریمه ۱۲ میلیون دلاری است. براساس گزارش منتشر شده از سوی «رویترز»، سرویس ضد انحصار روسیه در متن مربوط به حکم جریمه صادر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - شده به این نکته اشاره کرده که اپل از موقعیتش سوءاستفاده می‌کند. اپل با احترام با چنین حکمی مخالفت کرده و قصد دارد برای آن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - درخواست تجدیدنظر کند.

این جریمه آخرین تلاش روسیه برای کنترل فعالیت شرکت‌های حوزه فناوری مانند اپل است. پیش از این نیز اپل به اتهام اتخاذ سیاست‌های ضد رقابتی در اپ استور از طرف رگولاتورهای آمریکایی و اروپایی زیر تیغ انتقادات گسترده رفته و این نخستین باری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - نیست که چنین موضوعی برای این شرکت مطرح می‌شود.

اسفندماه سال گذشته گفته شد که مطابق قانون جدید روسیه، کاربران اپل در هنگام راه‌اندازی دستگاه‌های جدید با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اردبیل استان اردبیل - پیامی برای برنامه‌های پیش فرض مانند مرورگرهای وب، آنتی‌ویروس، سرویس ایمیل و موارد دیگر روبه‌رو می‌شوند. فهرست این اپ‌ها توسط دولت روسیه ارائه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژرفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** لباسشویی میله WED665 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone