🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14754.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی بوک Odyssey معرفی شد: اولین لپ‌تاپ جهان با کارت گرافیک RTX 3050 Ti

امروز سامسونگ در مراسمی از جدیدترین لپ‌تاپ‌هایش از سری گلکسی بوک رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، گلکسی بوک Odyssey نام دارد که جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ کره‌ای‌ها محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ سامسونگ برخلاف گلکسی بوک ...

امروز سامسونگ در مراسمی از جدیدترین لپ‌تاپ‌هایش از سری گلکسی بوک رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، گلکسی بوک Odyssey نام دارد که جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ کره‌ای‌ها محسوب می‌شود.

این لپ‌تاپ سامسونگ برخلاف گلکسی بوک پرو  و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - پرو ۳۶۰ که نمایشگر امولد دارند، از پنل LCD با ابعاد ۱۵.۶ اینچ و رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد. ضخامت گلکسی بوک Odyssey به ۱۷.۷ میلی‌متر می‌رسد و وزنی برابر ۱.۸۵ کیلوگرم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - دارد.

سامسونگ برای این محصولش پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - را درنظر گرفته و آن با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3050 Max-Q یا RTX 3050 Ti Max-Q به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - فروش می‌رساند. این GPUهای جدید از ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 بهره می‌برد و تجربه گیمینگ روانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - را در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - رزولوشن فول اچ دی با فریم ریت بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان

کارت گرافیک RTX 3050 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - Max-Q می‌تواند با تنظیمات اولترا بازی‌ها، حداقل فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیارتان قرار دهد و با کارت گرافیک RTX 3050 Ti Max-Q، این میزان به ۷۰ فریم بر ثانیه می‌رسد.

کاربران می‌توانند گلکسی بوک Odyssey را با ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - رم DDR4x سفارش دهند. این محصول در بالاترین نسخه ۱ ترابایت حافظه SSD دارد و همچنین از دو درگاه PCIe NVMe SSD بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ گیمینگ به صورت پیش فرض دارای نسخه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - هوم ویندوز ۱۰ است اما خریداران می‌توانند آن را با ویندوز ۱۰ پرو هم سفارش دهند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان

سامسونگ برای جدیدترین لپ‌تاپش از ترک‌پد بزرگی استفاده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - کرده که از درایورهای Windows Precision بهره می‌برد و البته درون دکمه پاور آن، سنسور اثر انگشت قرار دارد. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به اسپیکرهای استریو، دالبی اتموس، بلوتوث ۵.۱، وای فای ۶ دو بانده اشاره کرد.

پورت HMDI، سه پورت USB 3.2 Type-A، دو پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه پورت‌های این محصول - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چناران استان خراسان - را تشکیل می‌دهند.

گلکسی بوک Odyssey دارای یک باتری ۸۳ وات ساعتی است و از شارژر ۱۳۵ واتی USB Type-C پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone