🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14773.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ قابلیت انتقال تاریخچه چت از اندروید به آیفون را آزمایش می‌کند

تصویری از آپدیت بتای اندروید ۲.۲۱.۹.۷ از عرضه قابلیتی خبر می‌دهد که احتمالا امکان انتقال تاریخچه چت را فراهم می‌کند. واتس‌اپ چندی قبل آزمایش انتقال چت‌ها از iOS به اندروید را آغاز کرده بود و ...

تصویری از آپدیت بتای اندروید ۲.۲۱.۹.۷ از عرضه قابلیتی خبر می‌دهد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - که احتمالا امکان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - انتقال تاریخچه چت را فراهم می‌کند. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - واتس‌اپ چندی قبل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - آزمایش انتقال چت‌ها از iOS به اندروید را آغاز کرده بود و حالا ظاهرا دست به آزمایش نسخه اندروید زده است.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، نسخه بتای واتس‌اپ اندروید نشان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - می‌دهد که این شرکت مشغول آزمایش قابلیت انتقال سابقه چت‌هاست. در حال حاضر ابزارهایی وجود دارند که ارائه این قابلیت را ادعا می‌کنند، ولی واتس‌اپ می‌گوید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - این ابزارها ناقض شرایط و ضوابط استفاده از این پیام‌رسان هستند. از این رو، حالا خود واتس‌اپ دست به کار شده تا رسما امکان انتقال سابقه چت را فراهم کند.

در حال حاضر مشخص نیست که واتس‌اپ از چه روشی برای انتقال اطلاعات بین دستگاه‌ها استفاده خواهد کرد، ولی احتمال دارد گوگل درایو نقش یک واسط موقتی را ایفا کند تا اطلاعات از دستگاه اول به دستگاه دوم منتقل شود. همان طور که گفتیم قرار است قابلیتی برای انتقال چت‌ها از iOS به اندروید در دسترس قرار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - بگیرد، بنابراین طبیعی است که انتقال چت‌ها از اندروید به iOS نیز ممکن شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان

اواخر سال ۲۰۲۰ در شایعه‌ای احتمال داده شده بود که واتس‌اپ هم مثل تلگرام قابلیتی برای همگام‌سازی چت‌ها بین پلتفرم‌های مختلف ارائه کند. این شرکت احتمالا این ویژگی را در دو حالت توسعه می‌دهد. حالت اول امکان استفاده از واتس‌اپ در چهار دستگاه مختلف را فراهم می‌کند، البته این عدد ممکن است تغییر کند. حالت دوم اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال اینترنت در موبایلی که اکانت شما به آن وصل شده است، از نسخه تحت وب استفاده کنید.

کاربران فعلی واتس‌اپ در صورت تغییر پلتفرم و مهاجرت از اندروید به iOS یا بالعکس نمی‌توانند سابقه چت‌های خود را روی دستگاه جدید منتقل کنند، چون بکاپ چت‌ها در اندروید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خدابنده استان زنجان - روی گوگل درایو و در iOS روی آیکلود اپل ذخیره می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone