🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14766.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تعداد کاربران فعال روزانه مایکروسافت تیمز به ۱۴۵ میلیون نفر رسید

تعداد کاربران فعال روزانه مایکروسافت تیمز با شکستن رکورد قبلی و رشد انفجاری از ابتدای همه‌گیری کرونا، اکنون به ۱۴۵ میلیون نفر رسیده است. در جریان همه‌گیری کرونا،‌ تعداد کاربران مایکروسافت تیمز در آبان ماه ...

تعداد کاربران فعال روزانه مایکروسافت تیمز با شکستن رکورد قبلی و رشد انفجاری از ابتدای همه‌گیری کرونا، اکنون به ۱۴۵ میلیون نفر رسیده است.

در جریان همه‌گیری کرونا،‌ تعداد کاربران مایکروسافت تیمز در آبان ماه سال گذشته با رشد ۲۶ ردصدی به ۱۱۵ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان - میلیون نفر رسید. آمارها نشان می‌دهند که در ابتدای همه‌گیری، تعداد کاربران فعال روزانه مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان - تیمز تنها رقمی در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان - حدود ۳۲ میلیون نفر بود. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان - در عرض چند هفته این آمار به ۷۵ میلیون کاربر فعال رسید.

در نخستین روزهای پس از قرنطینه سراسری در اکثر کشورها، به شکل جالبی تعداد کاربران فعال این پلتفرم دو برابر شد و این روند صعودی ادامه پیدا کرد و حالا توانسته رکورد جدید ۱۴۵ میلیون کاربر فعال روزانه را به نام خود ثبت کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان

امکان مقایسه آمار کاربران فعال مایکروسافت تیمز با کاربران فعال سایر رقبا از جمله گوگل و زوم وجود ندارد. در واقع گوگل و زوم تعداد کاربران فعال را به صورت مبهم ارائه می‌دهند و شفافیت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان - لازم را در ارائه آمار ندارند. بدین معنی که اگر کاربری در طول یک روز در جلسات مختلفی شرکت کند،‌ در آمار چندین بار شمارش می‌شود.

سال گذشته زوم اعلام کرد که تعداد کاربران فعال این پلتفرم ۳۰۰ میلیون در روز است. این در حالی است که گوگل سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. در ابتدای همه‌گیری کرونا،‌ تعداد کاربران فعال روزانه اسلک نیز رقمی در حدود ۱۲.۵ میلیون گزارش شده بود. این شرکت از آن زمان به بعد از ارائه آمار جدید خودداری کرده است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت تیمز توانسته جای خود را در بازار آموزش به خوبی باز کند و از نظر رشد تعداد کاربر، آمار خوبی را ثبت کرده. بهمن ماه سال گذشته یکی از مدیران مایکروسافت در گفتگویی با کارمندان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر قروه استان کردستان - این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران دانشجو و دانش آموز این سرویس به سرعت در حال افزایش است. در آن مقطع زمانی در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر برای امور آموزشی از این پلتفرم استفاده می‌کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone