🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14759.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلت Latitude 7320 Detachable دل معرفی شد: رقیب سرسخت سرفیس پرو

دل از تبلت ویندوزی جدیدی از سری Latitude با کیبورد جداشدنی، طراحی شیک، حاشیه‌های باریک و سخت افزار پیشرفته رونمایی کرد.‌ تبلت Latitude 7320 Detachable با مشخصات سخت افزاری قدرتمند، می‌تواند محصولات سری سرفیس پرو ...

دل از تبلت ویندوزی جدیدی از سری Latitude با کیبورد جداشدنی، طراحی شیک، حاشیه‌های باریک و سخت افزار پیشرفته رونمایی کرد.‌ تبلت Latitude 7320 Detachable با مشخصات سخت افزاری قدرتمند، می‌تواند محصولات سری سرفیس پرو مایکروسافت را به چالش بکشد.

تبلت Latitude 7320 Detachable با بهره‌مندی از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴ درصدی با هدف استفاده توسط کاربران تجاری و اداری معرفی شده است. نمایشگر دستگاه جدید دل از روشنایی ۳۰۰ نیت بهره می‌برد و از قلم هوشمند مخصوص 7320 Detachable - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - Active Pen پشتیبانی می‌کند.

دل ادعا می‌کند این قلم هوشمند سریع‌ترین قلم استایلوس جهان در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - تبلت‌های با کیبورد جداشدنی تجاری است. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - به علاوه، شرکت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - سازنده می‌گوید در عرض ۳۰ ثانیه می‌تواند ۱۰۰ درصد شارژ شود و با هر بار شارژ برای استفاده پیوسته به مدت ۹۰ دقیقه شارژ لازم را داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان

دستگاه جدید، تبلت قدرتمند ویندوزی است که از جدیدترین پردازنده نسل یازدهم اینتل تا Core i7، گرافیک Iris Xe و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد.

این تبلت مجهز به حسگر اثر انگشت و ویژگی دیگری به نام ExpressSign-in است که می‌تواند حضور کاربر را با استفاده از دوربین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - IR و ویندوز Hello برای عملکردهای لمسی خودکار و قفل دستگاه تشخیص دهد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان

تبلت جدید دل مجهز به میکروفون با قابلیت حذف - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - نویز است که در قسمت بالای دستگاه قرار داده شده. دل می‌گوید تبلت Latitude 7320 Detachable از فناوری Intelligent Audio برای حذف نویز پس زمینه استفاده می‌کند. تبلت جدید دل از وای فای ۶، شبکه 4G LTE و eSIM پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - می‌کند.

مشخصات تبلت جدید دل روی کاغذ برای کاربران تجاری بسیار جذاب است و به همین دلیل می‌تواند به رقیبی جدی برای سرفیس پرو تبدیل شود. این دستگاه با قیمت پایه ۱۵۴۹ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، بنابراین باید منتظر ماند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر چمخاله استان گیلان - و دید کاربران با وجود گزینه‌ای مانند سرفیس پرو، از محصول جدید استقبال می‌کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone