🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19752.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

«مینگ-چی کو» از احتمال ناچار شدن هواوی به خروج از بازار موبایل می‌گوید

فشارهای آمریکا بر هواوی از دو هفته دیگر به بالاترین حد خود از زمان آغاز تحریم‌ها خواهد رسید. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر برجسته خم شدن هواوی زیر بار این فشار و خروج کامل این شرکت از ...

فشارهای آمریکا بر هواوی از دو هفته دیگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - به بالاترین حد خود از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - زمان آغاز تحریم‌ها - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - خواهد رسید. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر برجسته خم شدن هواوی زیر بار این فشار و خروج کامل این شرکت از بازار موبایل را ناممکن ندانسته است.

«وزارت بازرگانی ایالات متحده» قانونی را تصویب کرده که بر اساس - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - آن شرکت‌های خارجی که در فرایند تولید خود از نرم افزار یا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - سخت افزارهای آمریکایی استفاده می‌کنند، بدون دریافت مجوز از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - واشنگتن حق فروش چیپ به هواوی را ندارند. این قانون از ۲۴ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - شهریور به اجرا در خواهد آمد و هواوی مدتی است که شبانه روز در حال انبار قطعات مختلف است. آمریکا همچنین ۳۸ شرکت وابسته به هواوی در ۲۱ کشور را نیز به لیست سیاه خود اضافه کرده که دست هواوی در دور زدن تحریم‌ها را می‌بندد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته موسسه «Tianfeng International» در گزارشی به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - بررسی شرایط فعلی و آینده هواوی پرداخته که چندان امیدبخش به نظر نمی‌رسد. وی در این گزارش پس از ۲۴ شهریور ۲ سناریو را برای هواوی متصور شده است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان

به گفته کو در هواوی در بهترین حالت بازار جهانی و حتی چین را به رقبایی مثل اپل، شیائومی و اوپو واگذار خواهد کرد که موبایل‌هایشان را با  جدیدترین چیپست‌ها و امکانات در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در بدترین حالت اما امکان تهیه قطعات کلا وجود ندارد در نتیجه هواوی احتمالا گزینه‌ای جز خروج کامل از بازار موبایل نخواهد داشت.

در سناریوی اول هواوی به قطعات مختلف از دوربین گرفته تا حافظه و چیپست 5G نیاز بیشتری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - دارد، قیمت این قطعات برای آنها گرانتر تمام شده و مزیت رقابتی را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - از دست خواهند داد.به باور تحلیلگر مذکور این مساله به ویژه در چین باعث افت نوآوری و به‌روزرسانی‌های فنی خواهد شد چرا که هواوی قادر به عرضه موبایل‌هایش با جدیدترین سخت‌افزار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تربت جام استان خراسان - نیست و رقبا هم انگیزه چندانی برای پرداخت هزینه اضافه و تجهیز دستگاه‌هایشان به امکانات جدید نخواهند داشت. از آنجا که این شرکت‌ها قدرت ارائه به‌رزورسانی‌های چشمگیر را نخواهند داشت، برای اغوای کاربران به خرید مدل‌‌های جدید چاره‌ای جز کاهش قیمت محصولات نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone