🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23571.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

طرح مایکروسافت برای ارائه اینترنت به ساکنان آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین

طبق آخرین آمارها تا سال گذشته، حدودا نیمی از جمعیت جهان به اینترنت متصل شدند. این خبر گرچه دستاورد بزرگی محسوب می شود اما در آنروی سکه با میلیاردها نفر انسان روبرو هستیم که هنوز ...

طبق آخرین آمارها تا سال گذشته، حدودا نیمی از جمعیت جهان به اینترنت متصل شدند. این خبر گرچه دستاورد بزرگی محسوب می شود اما در آنروی سکه با میلیاردها نفر انسان روبرو هستیم که هنوز به هیچ گونه ارتباط اینترنت دسترسی ندارند. در همین رابطه مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ طرحی به نام Airband Initiative را کلید زد که هدفش فراهم نمودن دسترسی به اینترنت در سرتاسر خاک آمریکا بود و حالا این شرکت قصد دارد طرح مذکور را در مقیاس جهانی پیاده کند و ساکنین مناطق کم برخوردار آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین را نیز از این امکان بهره مند سازد.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - که می خواهد تا سال ۲۰۲۲ دسترسی ۴۰ میلیون نفر از مردم سراسر دنیا را به اینترنت فراهم کند. این شرکت در ابتدا تمرکز خود را روی مناطق روستایی و جوامع دور افتاده آمریکای لاتین و نواحی پایین صحرای آفریقا قرار می دهد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - و پس - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - از آن به سراغ دیگر مناطق می رود.

مایکروسافت تا سال ۲۰۲۲ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - دسترسی ۴۰ میلیون - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نفر را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - به اینترنت فراهم می کند

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرده که قصد دارد رویکردی چهاربخشی را در این رابطه اتخاذ کند؛ بدان معنا که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - با ISPهای محلی و جوامع وارد همکاری می شود تا ارتباط اینترنتی مقرون به صرفه و البته پایداری را در اختیار مردم قرار دهد. این شرکت همچنین برای فراهم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمودن دسترسی مردم به TVWS وارد مذاکره با نهادهای قانونگذار در کشورهای مختلف شده؛ منظور از TVWS در واقع فرکانس های بیسیمی است که قابلیت تغییر کاربری دارند و میتوان از طریق شان ارتباط اینترنتی در یک محدوده وسیع را فراهم کرد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان
شلی مکینلی

شلی مکینلی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - رئیس مسئولیت اجتماعی و تکنولوژی مایکروسافت در این باره گفت:

یک تکنولوژی بیسیم یا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک الگوی کاری خاص که برای فراهم نمودن ارتباط اینترنتی مردم در یک منطقه خاص مناسب است شاید برای استفاده مردم در منطقه ای دیگر کاربردی نباشد. تجربه به ما نشان داده که برای از بین بردن این خلاء به یک رویکرد چند سهامداری نیاز است.

در خود آمریکا نیز آنطور که در ابتدای این مطلب گفته شد مایکروسافت مشغول توسعه زیرساخت های اینترنتی در مناطق روستایی است و تلاش دارد دسترسی به اینترنت پر سرعت را برای ۹ میلیون نفر از ساکنان آیووا، ایلینوی، کانزاس، نبراسکا، اوکلاهاما و تگزاس فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone