🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28308.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بالون سازمان فضایی کشور در پلدختر به ۸۰۰۰ نفر سرویس اینترنت ارائه می‌کند

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به عملکرد بالون فضایی اینترنت در منطقه سیل‌زده پلدختر و سرویس‌دهی همزمان به ۸۰۰۰ نفر، اعلام کرد هنوز برای استقرار این بالون در خوزستان دستوری صادر نشده است. حسین ...

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به عملکرد بالون فضایی اینترنت در منطقه سیل‌زده پلدختر و سرویس‌دهی همزمان به ۸۰۰۰ نفر، اعلام کرد هنوز برای استقرار این بالون در خوزستان دستوری صادر نشده است.

حسین صمیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به عملکرد بالون‌های فضایی در مدیریت بحران و سرویس‌دهی مخابراتی به سه بالونی که هم‌اکنون در سازمان فضایی کشور فعال هستند اشاره کرد و آنها را به ترتیب بالون‌هایی با قدرت حمل محموله ۳۰۰ کیلو، ۵۰ کیلو و ۱۵ کیلویی خواند و گفت:

«از این بالون‌ها در زمان بحران استفاده می‌شود و در حال حاضر از بالون «بام ۵۰» برای موقعیت اضطرایی پلدختر استفاده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کردیم. این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بالون تاکتیکی‌تر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بوده و می‌تواند هرچه سریع‌تر مستقر شود.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به اینکه بالون «بام ۳۰۰» - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کاربردهایی برای استقرار در منطقه جغرافیایی داشته است، محیط و برقراری ارتباط را از جمله کارهای این بالون فضایی عنوان کرد و تاکید داشت که از این بالون معمولا در شرایط غیر اضطراری استفاده می‌شود: «ما هم در حادثه سیل امسال به دلیل آنکه نیازمند استفاده از بالون ارتباطی به صورت اضطراری بودیم، از بالون «بام ۵۰» که محموله مخابراتی ۵۰ کیلوگرمی را حمل می‌کرد، استفاده کردیم.»

به گفته صمیم بالون «بام ۵۰» پاسخگوی نیاز اینترنت کاربران در منطقه پلدختر بود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و موفق شده به صورت همزمان به ۸۰۰۰ کاربر سرویس اینترنتی اعطا کند. او می‌گوید حتی اگر محموله مخابراتی سبک‌تری روی این بالون نصب می‌شد، امکان نصب دوربین و پایش محیط نیز از طریق این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بالون فراهم بود: «فعلاً با توجه به کاربردهای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اضطراری در پلدختر، پوشش اینترنت این منطقه را از طریق بالون فضایی انجام دادیم.»

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه این بالون در ارتفاع ۱۰۰ متری در منطقه‌ای به شعاع ۱۰ کیلومتر، پوشش اینترنت را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: «ما در سطح شهر و در جاهای پرتردد، مودم‌هایی را نصب کردیم که بالون به این مودم‌ها متصل شده و مردم از طریق اتصال به مودم، موفق به دریافت وای‌فای رایگان شدند؛ در این سرویس، نیاز به استفاده از سیم‌کارت نبود.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان

گزارشات میدانی سازمان فضایی کشور نشان می‌دهد که استقبال از این سرویس خوب بوده و مشکلی از بابت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برقراری ارتباط اینترنت برای مردم وجود ندارد. همچنین به گفته مسئولین این سازمان در حال حاضر در زمینه سرویس‌دهی با بالون اینترنت به مناطق سیل‌زده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خوزستان، فعلاً دستوری صادر نشده است. صمیمی در این باره گفت: «در شرایطی که وزارت ارتباطات و کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه به ما دستور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دهد، امکان استقرار بالون اینترنت با توجه به امکانات موجود در منطقه خوزستان نیز وجود دارد.»

گفتنیست طول این مدل بالون‌ها ۱۵ متر و وزن آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حدود ۳۰۰ کیلوگرم است و از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن برای پوشش سطح گسترده‌ای از زمین استفاده می‌شود. همچنین این بالون سرعت باد و جهت زاویه را مشخص و به ۲ روش دستی و هوشمند وضعیت را کنترل می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone