🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28314.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هشدار در مورد طرح‌های گسترده کره‌شمالی برای حمله به بازار رمزارز

کره شمالی احتمالا در حال تدارک برای حمله به بازار رمزارز آسیا است که هنوز آمادگی کامل برای دفاع همه جانبه در برابر تهدیدات سایبری را ندارد. «اندیشکده سلطنتی نیروهای متحد بریتانیا» که به صورت مختصر RUSI ...

کره شمالی احتمالا در حال تدارک برای حمله به بازار رمزارز آسیا است - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - که هنوز آمادگی کامل برای دفاع همه جانبه در برابر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - تهدیدات سایبری را ندارد.

«اندیشکده سلطنتی نیروهای متحد بریتانیا» که به صورت مختصر RUSI نامیده می شود، به کشورهای واقع در جنوب شرقی آسیا نظیر سنگاپور، تایلند، مالزی و ویتنام هشدار داده که ممکن است به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - زودی آماج حملات هکرهای دولتی کره شمالی قرار بگیرند. ظاهرا هدف این هکرها از هدف گرفتن بازار رمزارز دور زدن تحریم های بین المللی است. این موسسه تحقیقاتی بریتانیایی در امور دفاعی و امنیتی می گوید:

هکری کره شمالی خود را پشت کمپانی ها، واسطه ها و تکنیک های فریبکاری مالی این منطقه پنهان کرده و از محدودیت های مالی و تجاری فرار می کند. این کشور با تکیه بر شبکه های مالی فرامرزی خود می تواند حساب هایی را در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - صرافی های دیجیتال باز کرده و رمزارزهای به سرقت رفته را به ارز رایج تبدیل کند.

RUSI در مورد هکرهای توسعه دهنده باج افزار فوق العاده مخرب واناکرای نیز هشدار داده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - و آن را نشانگر تمایل و توانایی هکرهای کره ای برای سوءاستفاده از صنعت در حال ظهور رمزارز عنوان کرده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

واناکرای در سال ۲۰۱۷ به صورت گسترده در اینترنت منتشر شده و ۲۳۰ هزار دستگاه را آلوده کرد. این باج افزار پس از رخنه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - در سیستم فایل های را به صورت خودکار رمزنگاری کرده و در مقابل باز کردن آنها خواستار دریافت مبالغی را در قالب بیت کوین می شود. بررسی های مقامات آمریکایی حاکی از این بود که هکرهای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - کره شمالی در توسعه واناکرای نقش داشته اند.

یکی از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بازوهای اصلی کره شمالی در انجام عملیات سایبری گروه موسوم به لازاروس است که تا کنون به سرقت ۶۷۰ میلیون ارز واقعی و مجازی متهم شده اند. با این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - حال مقامات پیونگ یانگ هرگز زیر بار این اتهامات نرفته و اساسا وجود چنین گروهی را انکار کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone