🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28317.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی با بقایای کامپیوتر طراحش مجسمه می‌سازد

هنر هوش مصنوعی یا AI art به یکی از تازه‌ترین مسائل مطرح در هنر مدرن بدل شده و مزایده‌های بزرگ یا سمینار‌های جالبی درباره‌ی آن برگزار می‌شود. در این میان پدیده‌ی جالب دیگری ظهور کرده؛ هوش مصنوعی ...

هنر هوش مصنوعی یا AI art به یکی از تازه‌ترین مسائل مطرح در - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هنر مدرن بدل - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده و مزایده‌های بزرگ یا سمینار‌های جالبی درباره‌ی آن برگزار می‌شود. در این میان - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پدیده‌ی جالب دیگری ظهور کرده؛ هوش مصنوعی با بقایای کامپیوتر طراحش مجسمه می‌سازد.

تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

 

در حالی که منتقدان هنر، با در نظر گرفتن تعریف هنر و خلاقیت نمی‌توانند هنر هوش مصنوعی یا AI art را در دسته‌ بندی کلاسیک هنر جای دهند، این - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی با تولید مجسمه‌هایی زیبا از بقایای کامپیوتر - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طراحش نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

این مجسمه و سیستم هوش مصنوعی بکار رفته برای تولید آن در واقع با تلاش هنرمند نیویورکی یعنی بن اسنل (Ben Snell) ساخته شده و اکنون برای مزایده در خانه‌ی حراج فیلیپس لندن قرار گرفته است.

تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این مسجمه در واقع سومین اثری هنری حراجی‌ است که توسط هوش مصنوعی ساخته شده - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و در دسته بندی AI art یا هنر هوش مصنوعی قرار می‌گیرد؛ شش ماه پیش یک نقاشی پرتره که توسط هوش مصنوعی کشیده - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده بود، - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فروخته شده و ماه قبل نیز چیدمانی ویدیویی - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - (ویدیو اینستالیشن) از هنر هوش مصنوعی در حراجی Sotheby به مزایده گذاشته شده است.

این هوش مصنوعی با بررسی دیتای ۱۰۰۰ مجسمه کلاسیک (که شامل آثار فوق العاده‌ای همچون دیسک‌پران و مجسمه داوود میکانژ می‌شود) موفق شده اثر جدید اسنل یعنی Dio را تولید کند البته خود این هنرمند، دستکاری‌هایی در تنظمیات این الگوریتم‌ها انجام داده تا از نتیجه مطلوب اطمینان حاصل کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

به - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همین دلیل است که اسنل خود را هنرمند سازنده‌ی این مجسمه می‌داند. او به گفته‌ی خودش از الگوریتم‌های هوش - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مصنوعی برای تولید یک اثر هنری استفاده کرده و بدین شکل تنها از تکنیک جدیدی برای خلق هنر بهره برده.

نکته جالب در ساخت این اثر این است که اسنل پس از آنکه، پروسه طراحی و تولید مدل سه بعدی Dio پایان یافته، کامپیوتر را باز کرده و تمامی اجزای سازنده‌ی آن نظیر کارت گرافیک، مادربورد، هارد و حتی فن آن - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را تبدیل به پودر کرده تا از آن پودر - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای پرینت سه بعدی این مجسمه استفاده کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

البته هنوز میان کارشناسان بحثی اساسی در زمینه هنر هوش مصنوعی وجود دارد چرا که برخی باور دارند به هوش مصنوعی بیش از حد اعتبار داده می‌شود و نمی‌توان کنار عبارت هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی (به علت تعریفشان) کلمه هنر را ذکر کرد.

از سوی دیگر بعضی از کارشناسان عقیده دارند، انسان هوش مصنوعی و الگوریتم‌های آن را ساخته. بدین شکل یادگیری ماشینی می‌تواند چندین - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سال تلاش بیهوه یک سازنده برای خلق یک اثر جدید را طی چند ثانیه پشت سر بگذارد و یک نمونه‌ی منحصر بفرد تولید کند.

نظر شما - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چیست؟ آیا کلمه‌ی هنر هوش مصنوعی اصلاً معنا می‌دهد؟ آیا - تعمیرات جارو برقی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی سازنده‌ی این اثر به شمار می‌رود؟ یا اینکه اسنل تنها با این تکنیک سعی داشته خود و اثرش را مشهور کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چرمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شما دور و بر شهرک پردیس ارومیه اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در شهرک پردیس شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فردیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** جارو برقی سام VC8020-W شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone