🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28323.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دادگستری ایالات متحده جولیان آسانژ را به همدستی در هک کامپیوتری متهم کرد

وزارت دادگستری ایالات متحده ساعاتی قبل جولیان آسانژ مؤسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس را رسماً تحت پیگیرد قانونی قرار داد. اتهام آسانژ «همدستی در ارتکاب به نفوذ غیرمجاز کامپیوتری» بوده که به خاطر همکاری او ...

وزارت دادگستری ایالات متحده ساعاتی قبل جولیان آسانژ مؤسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس را رسماً تحت پیگیرد قانونی قرار داد.

اتهام آسانژ «همدستی در ارتکاب به نفوذ غیرمجاز کامپیوتری» بوده که به خاطر - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همکاری او در قفل گشایی رایانه های دولت ایالات متحده و دسترسی به اطلاعات محرمانه طرح - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است. - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دادگستری ایالات متحده همچنین اظهار داشته که این اتهام مربوط به یکی از بزرگترین موارد افشای اطلاعات طبقه بندی شده در تاریخ این کشور بوده است.

ادعای مورد بحث مربوط به پرونده «چلسی منینگ» در سال 2013 است که در آن منینگ (سرباز سابق ارتش ایالات متحده) در زمینه سرقت اطلاعات، جاسوسی و افشای اسناد محرمانه مجرم شناخته شده بود. البته در آن تاریخ آسانژ به سفارت اکوادور پناهنده شده بود اما حالا با لغو پناهندگی - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - وی، سیستم قضایی ایالات متحده می تواند مؤسس ویکی لیکس را به کشور خود برده و مورد محاکمه قرار دهد.

در واقع اتهام اصلی جولیان آسانژ (فعلاً) همکاری با منینگ برای شکستن قفل رایانه های وزارت دفاع و دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده بوده که بر اساس اظهارات وزارت دادگستری، این اتفاق در سال 2010 رخ داده است.

به گفته دادگستری ایالات متحده، چلسی منینگ در تاریخ مورد اشاره به رایانه های ارتش - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دسترسی داشته و قادر بوده اطلاعات مورد نظر خود را دانلود و برای ویکی لیکس ارسال کند. در این بین - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آسانژ نیز مدام منینگ - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را به ارسال اطلاعات بیشتر ترغیب می کرده؛ حتی زمانی که - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرباز آمریکایی گفته بود «دیگر چیزی برای ارسال باقی نمانده است.»

در صورت اثبات جرم آسانژ، مجازات زندان 5 ساله در انتظار وی خواهد بود

لازم به ذکر است که در صورت اثبات جرم آسانژ، مجازات زندان 5 ساله در انتظار وی خواهد بود که به گفته دادگستری، معمولاً مدت زمان کمتری در حکم نهایی لحاظ - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می شود. البته باید در نظر داشت که موضوع مورد بحث نخستین اتهام وارده به جولیان آسانژ در ایالات متحده بوده و مؤسس ویکی لیکس به احتمال زیاد با اعلام جرم های بیشتری از سوی آمریکایی ها مواجه - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هرچند برای محاکمه آسانژ در خاک آمریکا، وی ابتدا باید از انگلستان اخراج شود که با توجه به سیستم قضایی این کشور، فرآیند مربوطه ممکن است ماه ها طول - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بکشد و در این بین آسانژ نیز برای هر حکم درخواست تجدید نظر کند.

گفتنی است پس از لغو پناهندگی جولیان آسانژ در سفارت اکوادور و دستگیری او، قاضی منطقه ای بلافاصله وی را در سرپیچی از فرمان پلیس و - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تسلیم نشدن در برابر قانون در تاریخ 29 ژوئن 2012 مجرم شناخت. آسانژ در این تاریخ با قید وثیقه آزاد بود که وارد سفارت اکوادور شد و درخواست پناهندگی کرد.

دادگاه بعدی جولیان - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آسانژ در تاریخ 12 اردیبهشت از طریق تماس - تعمیرات جارو برقی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ویدیویی برگزار خواهد شد و موضوع تحویل وی به مقامات قضایی ایالات متحده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone