🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28309.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی یک ورزش کاملا جدید طراحی کرد

سابقه بسیاری از ورزش های فعلی به صدها و حتی هزاران سال پیش برمی گردد، برای مثال در مورد کشتی یکی از قدیمی ترین داستان ها مبارزه بین اودیسه و آژاکس است که هومر در ...

سابقه بسیاری از ورزش های فعلی به صدها و حتی هزاران سال پیش برمی گردد، برای مثال در مورد کشتی یکی از قدیمی ترین داستان ها مبارزه بین اودیسه و آژاکس است که هومر در ایلیاد روایت کرده‌؛ حالا اما محققان نظر کامپیوترها را در مورد ورزش جویا شده اند و نتیجه آن معرفی یک ورزش کاملا جدید و ظاهرا مفرح است.

اسپیدگیت حاصل تجزیه و تحلیل ۴۰۰ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - ورزش است

آژانس طراحی AKQA برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - نخستین بار در دنیا با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی ورزشی به نام « اسپیدگیت» را توسعه داده است. در این ورزش تیم های شش نفره در زمینی با سه دروازه که از دو طرف باز است، به رقابت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - می پردازند. برای به ثمر رساندن گل در دو دروازه انتهایی ابتدا هر تیم باید توپ را از درون دروازه میانی عبور دهد. یکی دیگر از قوانین عجیب بازی این است که توپ باید هر سه ثانیه به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - حرکت درآید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران

AKQA برای توسعه این بازی ابتدا قوانین و مقررات ۴۰۰ ورزش مختلف را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - به شبکه عصبی تزریق کرده تا مفاهیم و قوانین ورزش های پایه ای ایجاد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - شود. این آژانس پس از حذف تعداد زیادی از ورزش های غیرمنطقی سه بازی را انتخاب کرده و در نهایت از میان آنها هم اسپیدگیت به عنوان گزینه نهایی برگزیده شد.

AKQA برای تکمیل دستاورد خود حتی لوگو و شعار نسبتا سخت بازی را هم با استفاده از هوش مصنوعی انتخاب کرده است. این شرکت برای گسترش اسپیدگیت در حال مذاکره با «اداره ورزش های اورگن» است و احتمالا همین تابستان لیگ درون شهری آن راه اندازی می شود.

اینکه اسپیدگیت جای ورزش های پرطرفدار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - فعلی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - در قلب هواداران پر کند بسیار بعید به نظر می رسد، با این حال چنین پروژه هایی پتانسیل بالای هوش مصنوعی برای نقش آفرینی در حوزه های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - مختلف را به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - رخ می کشند.

 

تماشا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - کنید: رکوردهای گینس: سریع‌ترین ماشین ضربه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - ای جهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone