🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28322.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک‌های اسنپدراگون 730 و 665؛ خبرهای بد و خوب در کنار هم

چیپست های اسنپدراگون 730 و 730 جی در کنار مدل 665 که چند روز قبل معرفی شدند نوید کارایی بالاتر در مقایسه با چیپست های میان رده قدیمی تر کوالکام (از جمله 660، 670، 675 و ...

چیپست های اسنپدراگون 730 و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - 730 جی در کنار مدل 665 که چند روز قبل معرفی شدند نوید کارایی بالاتر در مقایسه با چیپست های میان رده قدیمی تر کوالکام (از جمله 660، 670، 675 و 710) را می دادند. اما اختلاف کارایی بین مدل های جدید و قدیمی تا چه حد است؟

اسنپدراگون 730 از مدل 710 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - سریع تر است و کوالکام از 25 درصد کارایی بالاتر خبر می دهد. مدل 730جی  - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - که برای گوشی های گیمینگ توسعه داده شده هم در مقایسه با 730 در حدود 5 تا 15 درصد سریع تر است. احتمال می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - رود مدل جی به میزان محدودی در گوشی های آتی عرضه شود با این حال ظاهراً در مقایسه با مدل 730 تفاوت کارایی چندانی هم نخواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی

بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک انتوتو منتشر شده پردازشگر گرافیکی اسنپدراگون 730جی با سرعت 825 مگاهرتز کار می کند و این در حالی است که در مدل معمولی 730 شاهد سرعت 700 مگاهرتز هستیم. سرعت هسته های پردازشی هم 2.4 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - گیگاهرتز (در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - مقابل 2.2 گیگاهرتز در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - نسخه معمولی) است. باید اشاره کرد که کوالکام در زمان معرفی تنها اشاره به سرعت بالاتر پردازشگر گرافیکی کرده بود و سخنی از افزایش سرعت پردازنده به میان نیاورده بود.

اما اسنپدراگون 665 در مقایسه با 660 که قرار است جایگزینش شود نا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - امید کننده ظاهر شده و امتیاز پایین تری را کسب کرده است. دو چیپست در زمینه قدرت پردازنده امتیاز تقریبا مشابه را ثبت کرده اند. پردازنده های این دو مدل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - مشابه است و تنها بر اساس فرایندهای متفاوت تولید شده اند.

تفاوت در پردازشگرهای گرافیکی قابل توجه بوده. بر خلاف انتظار آدرنو 610 (اسنپدراگون 665) ضعیف تر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - از آدرنو 512 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - (اسنپدراگون 660) ظاهر شده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی
جدول مشخصات چیپست های میان رده اسنپدراگون به تفکیک خوشه های پردازنده، پردازشگر گرافیکی و فرایند تولید

انتظار می رود در نمونه های نهایی چیپست های جدید شاهد کارایی بالاتری در مقایسه با مدل های قدیمی تر میان رده های کوالکام باشیم. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - علاوه بر این امتیاز انتوتو که از گلکسی A80 سامسونگ منتشر شده 207،082 بوده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زرندیه استان مرکزی - است. گفته شده که این میان رده سامسونگ اولینی خواهد بود که به اسنپدراگون 730 مجهز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone