تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24381.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آنر 20S معرفی شد؛ میان رده ای با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی

آنر 20S به شکل رسمی معرفی شد. این گوشی در واقع مدل میان رده آنر 20 است که از چیپست ضعیف تر، یک دوربین کمتر و البته قیمت بسیار پایین تر بهره می برد. آنر ...

آنر 20S به شکل رسمی معرفی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - شد. این گوشی در واقع مدل میان رده آنر 20 است که از چیپست ضعیف تر، یک دوربین کمتر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - و البته قیمت بسیار پایین تر بهره می برد.

آنر 20S به چیپست Kirin 810 مجهز شده است، در حالی که آنر 20 از چیپست پرچمدار Kirin 980 استفاده می کرد. البته هر دو چیپست بر اساس فناوری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - 7 نانومتری ساخته شده اند. پردازشگر اصلی این گوشی از دو هسته قدرتمند کورتکس A76 و شش هسته کم مصرف - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - کورتکس A55 تشکیل شده و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP6 نیز آن را همراهی می کند. کاربران می توانند آنر 20S را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - با 6 یا 8 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - گیگابایت حافظه رم و 128 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. این گوشی از درگاه کارت حافظه بی بهره است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران

دوربین سه گانه آنر 20S از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.8، حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو تشکیل شده است. البته به خاطر محدودیت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - های چیپست، توانایی فیلمبرداری این گوشی روی رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه محدود می شود. برخلاف آنر 20 در گوشی جدید آنر خبری از سنسور عمق سنج اختصاصی نیست.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران

آنر 20S دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد که داخل حفره ای در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی از قابلیت ترکیب پیکسل ها (Pixel Binning) برای ثبت تصاویر بهتر در محیط تاریک بهره می برند.

آنر از نمایشگر 6.26 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - آنر 20S استفاده کرده که 96 درصد فضای رنگی NTSC را پوشش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - می دهد. حسگر اثر انگشت نیز همانند آنر 20 روی لبه سمت راست بدنه جای گرفته است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران

باتری 3750 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آنر 20S را تأمین می کند که از قابلیت شارژ سریع 20 واتی نیز برخوردار است. قیمت پایه این گوشی حدود 265 دلار تعیین شده و مدلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - 8/128 آن هم حدود 310 دلار قیمت دارد. پیش فروش آنر 20S از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پل سفید استان مازندران - امروز آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone