🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13994.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اسکایپ در ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض وجود ندارد

مایکروسافت ظاهرا تصمیم گرفته پلتفرم تیمز را در ویندوز ۱۱ جایگزین اسکایپ کند و کاربران برای بهره‌گیری از اسکایپ نیازمند نصب جداگانه آن از مایکروسافت استور خواهند بود. مایکروسافت به تازگی اقدام به رونمایی از ...

مایکروسافت ظاهرا تصمیم گرفته پلتفرم تیمز را در ویندوز ۱۱ جایگزین اسکایپ کند و کاربران برای بهره‌گیری از اسکایپ نیازمند نصب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - جداگانه آن از مایکروسافت استور خواهند بود.

مایکروسافت به تازگی اقدام به رونمایی از ویندوز ۱۱ کرده و وعده عرضه سیستم عامل جدیدش را در پاییز امسال داده است. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید و طراحی جدید برای مایکروسافت استور تنها بخشی از تغییرات عمده صورت گرفته در نسخه جدید ویندوز هستند. از جمله تغییرات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - جزئی، می‌توان به تغییر سیاست‌های مایکروسافت نسبت به اسکایپ و برخی ابزارهای مرتبط در ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

مایکروسافت حدود یک دهه قبل با پرداخت مبلغ گزاف ۸.۵ میلیارد دلار، اقدام به تصاحب اسکایپ کرد. تا حدود پنج سال قبل، اسکایپ یکی از بازیگران اصلی در حوزه تماس‌های تصویری و صوتی اینترنتی محسوب می‌شد. مایکروسافت در زمان معرفی ویندوز ۱۰، اسکایپ را به عنوان یکی از نرم‌افزارهای پیش‌فرض به آن افزود و کاربران می‌توانستند نسخه از پیش نصب شده آن را در اختیار داشته باشند.

اکنون با وجود همه‌گیری کرونا و افزایش استقبال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - از ابزارهای مرتبط با ویدیو کنفرانس، اسکایپ چندان حال خوشی ندارد و مایکروسافت نیز در کنفرانس اخیر خود بر چنین مسئله‌ای تاکید داشت. در میان مراسم معرفی ویندوز ۱۱ و معرفی قابلیت‌های آن، به اسکایپ هیچ اشاره‌ای نشد و در عوض سرویس مایکروسافت تیمز در مرکز توجه قرار گرفت. به صورتی که ویژگی‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - آن اکنون در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - تعامل بیشتری با محیط کاربری ویندوز خواهند بود. 

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس

کاربران هنوز می‌توانند با مراجعه به مایکروسافت استور، اقدام به نصب رایگان اسکایپ همانند سایر نرم‌افزارها کنند.

آینده‌ای که مایکروسافت برای اسکایپ ترسیم کرده بود، تا حدود زیادی به واقعیت تبدیل شده است، اما اسکایپ نقش پررنگی در چنین عرصه‌ای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - ندارد و رقبای محبوب‌تری مانند فیس تایم و زوم توانسته‌اند جایگاه آن را تصاحب کنند. اگرچه مایکروسافت سرویس تیمز را برای حساب‌های کاربری شخصی نیز فعال کرده است، اما هم‌چنان به افرادی که قصد استفاده سبک برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی را دارند، اسکایپ را پیشنهاد می‌کند. مایکروسافت چندین بار اعلام کرده است که به پشتیبانی از اسکایپ ادامه می‌دهد و قصد ندارد خرید گران قیمت خود را فراموش کند.

اما بی‌مهری مایکروسافت نسبت به اسکایپ در ویندوز ۱۱ کاملاً مشهود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - است و دیگر خبری از نصب پیش‌فرض آن نخواهد بود. البته کاربران هنوز می‌توانند با مراجعه به مایکروسافت استور، اقدام به نصب رایگان اسکایپ همانند سایر نرم‌افزارها کنند. البته اسکایپ تنها محصول مایکروسافت نیست که در سال‌های اخیر روند سقوط را به سرعت طی کرده است و ابزارهایی مثل ویندوز ترمینال نیز دیگر به صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌ها وجود نخواهند داشت. وان نوت، Paint 3D و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - 3D Viewer هم از ویندوز ۱۱ حذف شده‌اند. 

افزودن قابلیت‌هایی مانند Meet Now به اسکایپ برای برقراری سریع‌تر تماس‌ها نیز نتوانست محبوبیت آن را میان کاربران افزایش دهد. افزایش تقاضای ناگهانی برای برنامه‌های مرتبط با دورکاری موجب شد تا کاربران گزینه‌های سازمانی با رابط کاربری ساده‌تر را انتخاب کنند. اکنون مایکروسافت نیز مانند گوگل، چندین ابزار مرتبط در زمینه گفته شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - ارائه می‌دهد که ارتباط آن‌ها با یکدیگر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آباده استان فارس - چندان شفاف نیست و عدم حضور اسکایپ در ویندوز ۱۱ نیز جدایی آن از سایر برنامه‌ها را سرعت بیشتری خواهد بخشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone